به همت اداره پاسخگویی به سوالات دینی؛

کودکان و خردسالان عید فطر را در حرم رضوی جشن می‎گیرند

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر ویژه برنامه‌ای برای کودکان و خردسالان تدارک دیده شده که در واحد کبوترانه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  حجت الاسلام مهدی حسن‎زاده با بیان اینکه به مناسبت عید سعید فطر برنامه‎های متعدد و متنوعی ویژه زائران تدارک دیده شده است، گفت: حلقه معرفت، پرسمان دینی، برپایی ایستگاه پاسخگویی به سوالات شرعی، مشاوره فردی و گروهی و فیض حضور برخی از برنامه‎های اداره پاسخگویی برای زائران در ایام تعطیلات عید فطر است.

وی افزود: یکی از برنامه‎های این اداره، برپایی جشن عید سعید فطر برای کودکان و خردسالان است که در دو روز تعطیلات عید سعید فطر در واحد کبوترانه واقع در باب الهادی (ع) برگزار می‎شود.

این کارشناس مسئول تصریح کرد: در روز جمعه والدین می‎توانند از ساعت 10 تا 14 کودکان خود را برای بهره‌مندی از این جشن به واحد کبوترانه ببرند.

حجت الاسلام حسن‌زاده افزود: همچنین این واحد در روز شنبه از صبح تا غروب پذیرای کودکان خواهد بود.

وی با اشاره به ویژه‌های برنامه‌های این جشن گفت: در واحد کبوترانه برای جشن عید سعید فطر برنامه‎های متنوعی همچون جُنگ شادی و نشاط، مسابقه، اجرای نمایش، نقاشی، قصه‎گویی و شعرخوانی تدارک دیده شده است که با حضور کارشناسان مجرب حوزه کودک برگزار می‎شود.

حجت الاسلام حسن‌زاده خاطرنشان کرد: در پایان هر برنامه به کودکان هدایایی به رسم یادبود و تبرک اهدا می‎شود.
 
انتهای پیام// ه.ز
 

جشن عید سعید فطر ویژه کودکان در حرم مطهر رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.