آغاز نام نویسی در جشنواره تعاونی‌های برتر

ثبت نام در جشنواره تعاونی‌های برتر استان فارس آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سهراب مختاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس اظهار کرد: ثبت نام در سیزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر از امروز پنج شنبه آغاز و تا ۱۶ تیرماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی الگو‌های برتر، معرفی دستاورد‌های بخش تعاون و ترویج فرهنگ کار گروهی و جمعی برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس افزود: جشنواره ملی تعاونی‌های برتر در زمینه‌های تولیدی، توزیعی، خدماتی و کشاورزی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تمامی شرکت‌ها و اتحایه‌های تعاونی می‌توانند در گرایش‌های مختلف این جشنواره همچون کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، خدماتی، اعتبار، دهیاری ها، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، فراگیر ملی، تأمین نیاز تولیدکنندگان، مصرف کنندگان و صفوف و بنیاد تعاون و کارآفرینی ثبت نام کنند.

مختاری بیان کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.taavonibartar.ir و یا پایگاه اینترنتی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس به نشانی http//fars.mcls.gov.ir برای شرکت در سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس اضافه کرد: با توجه به نامگذاری امسال تحت عنوان حمایت از کار و تولید ایرانی برگزاری این جشنواره می‌تواند با ایجاد رقابت و ارتقای کیفیت تولید و خدمات در بین تعاونی‌های مختلف در حمایت از تولید داخل موثر باشد.

وی گفت: جشنواره تعاونی‌ها برتر همه ساله همزمان با هفته تعاون از ۱۳ تا ۱۹ شهریور ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

ثبت نام جشنواره تعاونی‌های برتر فارس

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.