در جشنواره امتنان ۱۴ تعاونی در گرایش‌های مختلف برتر شناخته شدند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: توسعه بخش تعاون و مردمی کردن اقتصاد از سیاست‌های مهم و مورد تأکید در قانون است.

در جشنواره امتنان ۱۴ تعاونی در گرایش‌های مختلف برتر شناخته شدند به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، داوود یاوری امروز چهارشنبه در جشنواره امتنان از کارگران، گروههای کار نمونه و تعاونی های برتر استان کرمانشاه که در سالن ورزشی کارگران کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مناسبت‌های که رنگ و بوی مردمی دارد، جشن بزرگ انقلاب است.

وی بیان کرد: در جهت ارتقاء تعاونی ها طی سال ۹۶ زمینه رقابت برای تعاونی ها فراهم شد که ۸۵۶ تعاونی برای رقابت در این زمینه ثبت نام کردند پس از بررسی های استانی ۱۱۲ تعاونی به چرخه داوری راه یافتند و در نهایت ۱۴ تعاونی در گرایش‌های مختلف برتر شناخته شدند.

یاوری با بیان اینکه  به لحاظ ثبت نام در رقابت تعاونی های برتر، استان کرمانشاه رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داد گفت: حدود ۱۶۵ نفر در بیست و هشتمین جشنواره امتنان از واحدها و کارگران نمونه ثبت نام کردند و پس از بررسی ها، ۳ گروه کار نمونه و ۹ نفر به عنوان نخبه شناخته شدند که در این زمینه هم رتبه دوم کشوری در بحث ثبت نام به استان کرمانشاه تعلق گرفت.

انتهای پیام/ز


 حدود ۱۶۵ نفر در جشنواره امتنان از واحدها و کارگران نمونه ثبت نام کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار