با آغاز موج سفرهای تابستانی

ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای استان اردبیل/ محدودیت‌های ترافیکی در برخی محورها اعمال می‌شود

رئيس پليس راه استان اردبیل از تردد پرحجم در محورهای استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سرهنگ سیدحجت فتاحی، رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: با توجه به تلاقی موج اول سفرهای تابستانی با عید سعید فطر، در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای استان پرحجم اما روان است.

وی با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی در برخی از محورهای استان اردبیل افزود: به دلیل تردد پرحجم خودرو ها در لاین برگشت محور اردبیل - آستارا ، تردد خودروهای سنگین به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محور آستارا – اردبیل به صورت رفت و برگشت تا ساعت 24 امشب ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل همچنین با بیان اینکه حجم تردد در محور اردبیل - سرعین نیز در قیاس با سایر محورهای مواصلاتی استان بالا و پرحجم گزارش شده است،گفت: در محور خلخال - اسالم و اردبیل - خلخال نیز سطح جاده خیز و لغزنده است که باید رانندگان و مسافران عزیز در هنگام تردد در این محورها دقت و تمرکز کافی بر رانندگی خود داشته باشند.

به گفته سرهنگ فتاحی تا به اکنون در روزهای اخیر و با سفر تعداد زیادی گردشگران به داخل استان تا این لحظه در هیچ یک از محورهای مواصلاتی استان تصادف منجر به فوت گزارش نشده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار