استاندار خوزستان گفت: مصوباتی برای توسعه و شهرستان ایذه صورت گرفت که با تامین اعتبار مناسب در سال جاری اجرا و باقی طرح‌ها نیز در سال اینده اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان با اشاره به مشکلات  منطقه  امام زاده سلطان ابراهیم  در شهرستان ایذه بیان داشت: مشکلاتی نظیر جاده، برق، تردد روستاییان از دریاچه و محل این زیارت ها و بخصوص زیرساخت های مخابراتی و معابر شناسایی شده و طرح های خوبی برای رفع این مشکلات مصوب شد.

وی افزود: نداشتن پل برای تردد روستاییان مشکل اصلی منطقه  امام زاده سلطان ابراهیم  است که هماهنگی های لازم با سازمان آب و برق انجام می شود و این پروژه چند ساله به زودی در دستور کار قرار می گیرد و احداث پل بلوطک شیخان از جمله مصوباتی بود که در دستور کار قرار می گیرد و جزو تعهدات اداره کل راه و شهرسازی استان قرار گرفت.

شریعتی با اشاره به تخصیص اعتبار برای آبرسانی روستایی عنوان کرد: بحث آبرسانی به روستاهای این منطقه نیز از دیگر برنامه هایی است که در مصوبات جلسه با مدیران استان در دستور کار قرار گرفته و یک میلیارد ریال برای آن اعتبار اختصاص می یابد.

استاندار خوزستان گفت: همچنین بر اساس مصوبات 15 میلیارد ریال از سوی بنیاد مسکن برای بهسازی معابرروستایی در این منطقه اختصاص می یابد.

وی در پایان بیان داشت: برای توسعه محل امام زاده سلطان ابراهیم نیز قرار شد 5 میلیارد ریال از اعتبارات فرمانداری ایذه و 5 میلیارد ریال نیز از اعتبارات استانداری اختصاص داده شود.

انتهای پیام/م

توسعه روستاهای خوزستان

برچسب ها: بحران آب ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.