دشمن به قدرتمندى ایران در عرصه‌های موشکى و دفاعى معترف است

امام‌جمعه کاکی شهرستان دشتی گفت: امروز دشمن به ابعاد قدرتمندى جمهورى اسلامى ایران در عرصه‌های علمى، پزشکى، هوافضا، هسته‌ای، موشکى، دفاعى، نفوذ منطقه‌ای و عرصه بین‌المللی معترف است.

دشمن به قدرتمندى ایران در عرصه‌های موشکى و دفاعى معترف استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی در شهرستان دشتی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان نظام، سیاه‌نمایى اوضاع اقتصادى، اجتماعى، امنیتى و فرهنگى کشور و ناامید کردن مردم نسبت به حل مشکلات است.

وی افزود: برهم‌زدن انسجام اجتماعى و وحدت ملى با ایجاد شکاف میان مردم و مسؤولان کشور، یکی دیگر از اهداف دشمنان جمهوری اسلامی است.

امام جمعه کاکی بیان کرد: خطی که امروز دشمنان جمهوری اسلامی از طریق شبکه‌های نفوذ دنبال می‌کنند، روایت بحران از اوضاع داخلى، منطقه‌ای و بین‌المللی کشور و القاى جنگ‌هراسى در افکار عمومى است که نیاز است مردم، مسئولین و جوانان در این خصوص دقت کنند

محمدی ادامه داد: به فرموده رهبری، ما امروز در اوج قدرت هستیم و آینده براى ملت ایران روشن است.

وی اضافه کرد: امروز دشمن به ابعاد قدرتمندى جمهورى اسلامى ایران در عرصه‌های علمى، پزشکى، هوافضا، هسته‌ای، موشکى، دفاعى، نفوذ منطقه‌ای و عرصه بین‌المللی اذعان دارند و با ادبیات‌های مختلف به آن اعتراف می‌کنند.

انتهای پیام/م

دشمن به ابعاد قدرتمندى جمهورى اسلامى ایران اعتراف میکند

برچسب ها: آمریکا ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.