برگزاری نشست‌های «دین، نشاط، زندگی» در حرم رضوی

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: سلسله نشست‌های ((دین، نشاط، زندگی)) به همت اداره پاسخ‌گویی به سؤالات دینی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، همه روز از ساعت ۱۸ در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

برگزاری نشست‌های «دین، نشاط، زندگی» در حرم رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت الاسلام مهدی حسن‏‌زاده افزود: این نشست‌ها با هدف تبیین روش‌های تربیت دینی، بازخوانی و بازشناسی آموزه‌های دینی و به کارگیری آن در زندگی فردی و اجتماعی و نیز بهره‌گیری از فرهنگ ائمه اطهار (ع) برای با نشاط شدن جامعه برگزار می شود.

وی گفت: مراحل تربیت دینی فرزند، نقش الگو در تربیت، راهکار‌های گرایش به نماز، نقش تشویق و تنبیه در تربیت، علل پرخاشگری در فرزندان، مهرورزی با فرزند و کیفر بی‌مهری، منتظران واقعی، ارتباط موثر با همسر، فضای مجازی و خانواده و ... برخی از عناوین این نشست‏‌هاست.

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی افزود: سلسله نشست‏‌های «دین، نشاط، زندگی» هر سال از اواخر خردادماه آغاز و تا پایان شهریور ماه برگزار می‌‏شود و یکی از پرمخاطب‌‏ترین برنامه‌‏های اداره پاسخگویی به‌‏شمار می‌‏رود.

حجت الاسلام مهدی حسن‏‌زاده گفت: این جلسات از جمله برنامه‌های موفق اداره پاسخ‌گویی به سوالات دینی است که در آن سعی شده با نگاه‌های عمیق به مسائل معرفتی، تربیتی و خانوادگی، فرصتی را برای پرسش و پاسخ، اندیشیدن، فهمیدن و رسیدن به معارف زلال و ناب دینی فراهم آورد.

انتهای پیام//ح. ص.


برگزاری نشست‏‌های «دین، نشاط، زندگی» از اواخر خرداد ماه در حرم مطهر رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.