حمایت مجدد ترامپ از سیاست‌های ضدمهاجرتی خود

دونالد ترامپ در واکنش به انتقاد‌های گسترده از اقدامات ضدمهاجرتی‌اش اعلام کرد آمریکا اردوگاه پناهجویان نیست.

حمایت مجدد ترامپ از سیاست ضدمهاجرتی اش: آمریکا اردوگاه پناهجویان نیستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از اسکای نیوز، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر از سیاست ضدمهاجرتی و تبعیض آمیز خود که کودکان مهاجر را در مرزها از والدینشان جدا می کند، حمایت کرد و گفت که آمریکا اردوگاه پناهجویان نیست.

وی در واکنش به انتقادهای شدید از این اقدام ضدمهاجرتی‌اش در کاخ سفید اعلام کرد: آمریکا اردوگاه پناهجویان و یک مرکز نگهداری از مهاجران نخواهد بود. اگر دموکرات‌ها به جای مانع تراشی در کار ما، ساکت می نشستند، خیلی سریع به نتیجه می رسیدیم. ببینید در اروپا چه اتفاقی افتاده است. ببینید در دیگر نقاط جهان چه اتفاقاتی افتاده است. ما نمی توانیم اجازه دهیم چنین اتفاقاتی در آمریکا بیفتد. زیر نظر من این اتفاقات نمی افتد.

بیشتر بخوانید: دستور ترامپ به پنتاگون برای تشکیل نیروی فضایی

گزارش‌ها حاکی از آن است که از زمانی که «جف سشنز»، دادستان کل آمریکا از مقامات امنیت میهن این کشور درخواست کرده است با اتخاذ یک سیاست جدید با همه مهاجرانی که به صورت غیرقانونی وارد آمریکا می شوند، مقابله کنند، حدود 2000 کودک از خانواده هایشان جدا شده اند. این بدان معناست که افراد بالغ به دادگاه فرستاده می شوند و کودکان آنها به دلیل نداشتن سن قانونی در یک مرکز دیگر نگهداری می شوند.

این درحالی است که برخی خانواده ها از فرزندان خود هیچ خبری ندارند. برخی از این کودکان هم ناپدید شده اند و خانواده هایشان دیگر نتوانسته اند آنها را پیدا کنند.

با وجود انتقادهای گسترده از سیاست‌های متضرر ضدمهاجرتی دونالد ترامپ، جف سشنز روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد که اجرای قوانین مهاجرت که به جدا شدن خانواده ها از فرزندانشان منجر می شود، ضروری است. دونالد ترامپ هم با تأکید بر اظهارات جف سشنز اعلام کرد کشوری که مرز نداشته باشد، کشور نیست و آمریکا باید از همه مردمش محافظت کند. ترامپ همچنین مدعی شد که «مرگ و خرابی ها» در یک کشور بوسیله مردمی که وارد آن کشور شده اند، انجام می شود.

این درحالی است که هم دموکرات‌ها و هم جمهوری خواهان در انتقاد از سیاست های ضدمهاجرتی دونالد ترامپ با یکدیگر متحد شده اند.

انتهای پیام/

حمایت دونالد ترامپ از سیاست‌های ضد مهاجرتی خود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار