مسئول سازمان بسیج مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کرمان گفت: با تولید سموم در کرمان و علمی کردن کشاورزی به دنبال ارتقاء وضعیت کشاورزی در استان هستیم.

تلاش در جهت علمی کردن کشاورزی استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ مسئول سازمان بسیج مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان در مراسم سالروز تشکیل جهاد سازندگی و روز قشر بسیج مهندسی کشاورزی گفت: این مراسم با حضور مدیران جهاد کشاورزی، دامپروری و شرکت های مختلف مربوط به کشاورزی و ۱۰۰کشاورز و ۲۰۰کارشناس و مسئول بر گزار شد.

سرهنگ عابدین عسکرپور با اشاره به هدف از برگزاری این مراسم گفت: با توجه به خشکسالی ها و کمبود نهال های کشاورزی بایستی به علمی کردن و ارتقاء وضعیت کشاورزی کمک کنیم.

وی اظهار داشت:به کمک بسیج همگام با کشاورز و مربیان بسیج همگام با کشاورز و حضور این افراد در کنار کشاورزان توانستیم به محصولات باغی و زراعی مختلف و محصولات استراتژیک کمک کنیم.

سرهنگ عسکرپور در ادامه گفت: در تولید محصولات کشاورزی سه راهکار افزایش سطح زیر کشت،افزایش راندمان و عملکرد هکتاری و کاهش ضایعات مدنظر باشد.

وی گفت: حذف واسطه های سوء استفاده گر کار جدیدی است که انجام دادیم.

همچنین وی افزود: تلاش کردیم تمام سموم و کود کشاورزی را در استان تولید کنیم تا به سمت ارگانیک کردن محصولات کشاورزی برویم.

 

انتهای پیام/س

 

به دنبال ارتقاء وضعیت کشاورزی در استان هستیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار