حجت‌الاسلام مصلحی در اراک؛

استکبار دنبال جلوگیری از احیای تمدن اسلامی است

وزیر اطلاعات دولت دهم در سفربه اراک گفت: استکبار دنبال جلوگیری از احیای تمدن اسلامی است.

استکبار دنبال جلوگیری از احیای تمدن اسلامی استبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛حجت‌الاسلام حیدرعلی مصلحی وزیر اطلاعات دولت دهم در یادواره شهدای دانشگاه‌های اراک و گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران گفت: استکبار که تمدن اسلامی و تمدن‌های دیگر را رصد کرده در فضای علمی خودش به این جمع‌بندی رسیده است که احیای تمدن اسلامی وسر بلند کردن آن استکبار را نابود می‌کند.

حجت‌الاسلام مصلحی افزود: حرف آن‌ها این است که هر جا تمدن اسلامی سر بلند کرد، باید آن را زد و با مواجه‌شدن ما با برخی مشکلات هم همین رفتار‌ها در همین راستاست که نمی‌خواهند ما سربلند کنیم.

وی اضافه کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب در دوره اصلاح‌طلبان فرمودند، کسانی که امروز درمکاتبه هایشان دنبال مذاکره با ترامپ هستند دنبال اصلاحات آمریکایی‌ها هستند.

وزیر اطلاعات دولت دهم با بیان اینکه در مدت ۴۰ سالی که از انقلاب می‌گذرد دشمن در تمام توطئه‌ها علیه نظام شکست خورده است ادامه داد: امروز جوانان مدافع حرم که هرگز در مدت زندگی‌شان شهدای دفاع مقدس را ندیدند می‌گویند راهشان راه شهدای دفاع مقدس است و این نشاندهنده این است که شهدا زنده اند و مسیر و راه را مدیریت می‌کنند.

انتهای پیام / ج

سخنان وزیر اطلاعات دولت دهم در یادواره شهدای اراک

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.