امام جمعه مشهد:

امروز قوه قضاییه سپر نظام و ولایت شده است

امام جمعه مشهد گفت: جریان‌های فاسد و برخی عوامل دشمن اول درگیری شان با قوه قضاییه است و امروز قوه قضاییه سپر نظام و ولایت شده است.

امروز قوه قضاییه سپر نظام و ولایت شده است به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آیت الله علم الهدی در دیدار مسئولان قضایی استان خراسان رضوی و سازمان‌های تابعه گفت: امروز در بین بسیاری از دستگاه‌های نظام، قوه قضاییه در تنگنای خاصی قرار گرفته است، از یکطرف این نابسامانی اقتصادی فضا را برای سوء استفاده‌ها باز می‌کند و از طرف دیگر سیاست زدگی جامعه موانعی را در جهت قاطعیت برای شما ایجاد می‌کند.

وی گفت: امروز مسئله فساد به حد غیر قابل تحمل رسیده است، زیر و رو شدن ثروت در کشور مانند جابجایی‌های اخیر نرخ طلا و ارز با توجه به توسعه فساد اقتصادی واقعا بزرگترین کودتای اقتصادی است.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود:شرایط کنونی قوه قضاییه بسیار حساس است، در این شرایط حساس باید با اخلاص وارد این عرصه شد و اگر کار برای خدا بود خدا با تمام قدرت او را یاری خواهد کرد.
 
وی  با بیان اینکه خط شهید بهشتی و آثار شخصیتی ایشان در قوه قضاییه همچنان نفوذ دارد گفت: شهید بهشتی برای ما یک آیینه شفافی است که هم موثر بودن شخصیت‌های انقلابی در تداوم خط انقلاب و هم چهره منافقین ضد انقلاب را روشن و مشخص کرد.
 
نتهای پیام//ا.س
 

دیدار مسئولان قضایی خراسان رضوی و سازمان‌های تابعه با امام جمعه مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۸:۴۶ ۰۱ تير ۱۳۹۷
الحمدالله