برگزاری جشن گلریزان با هدف آزادی ۳۵زندانی غیرعمد در تربت جام

جشن بزرگ گلریزان با هدف آزادی زندانیان نیازمندجرائم غیر عمد ، مالی و کمک به خانواده های بی بضاعت به همت اداره زندان تربت جام با حضور امامان جمعه ، جمعی از مدیران اجرایی ، نیکوکاران و خیران در این شهرستان برگزار شد.

برگزاری جشن گلریزان با هدف آزادی ۳۵زندانی غیرعمد در تربت جامبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، دراین مراسم انتظاری رئیس اداره زندان تربت جام گفت : تعداد ۳۵زندانی با جرائم غیر عمد در زندان تربت جام بسر می برند و ۹۰درصد آنان سابقه کیفری قبلی ندارند .

وی افزود: این تعداد زندانی به میزان یک میلیارد ۸۰۰میلیون تومان بدهکارند که با کمک و همت خیران و نیکوکاران می تواننداز زندان آزاد و به آغوش خانواده باز گردند .

در ادامه مراسم حجت الاسلام حسینی نماینده ستاد دیه استان خراسان رضوی گفت : به همت خیرین و ستاد دیه استان خراسان در سال گذشته تعداد یک هزار۴۰ نفر زندانی با بدهی بیش از ۴۴میلیارد۹۸۰میلیون تومان در سطح زندان های استان خراسان رضوی از بند آزاد و به آغوش خانواده ها بازگشتند .

وی افزود: امسال نیز تعداد ۸۲۰ زندانی غیر عمددر زندان های استان خراسان منتظر کمک های انسان دوستانه خیران هستند تا به جامعه و خانواده برگردند.

گفتنی است در این مراسم خیران تربت جام و همکاری ستاد دیه استان بیش از ۲۰۰میلیون تومان برای آزادی زندانیان غیر عمد کمک کردند.

انتهای پیام// س.ج
 



برگزاری جشن گلریزان در تربت جام


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.