نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی:

مرحله سوم لیگ طلایی دو ومیدانی دو هفته دیگر برگزار خواهد شد

نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی گفت: دوهفته دیگر آخرین شانس ورزشکاران برای کسب سهمیه مسابقات آسایی جاکارتا در مرحله سوم لیگ طلایی است.

خراسان رضوی در رده پایه جزو برترین‌های کشور استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، پریسا بهزادی در پایان مسابقات دومیدانی بانوان  قهرمانی کشور در مشهد افزود: در مرحله سوم لیگ طلایی دو ومیدانی  دو هفته دیگر برگزار خواهد شد که آخرین انتخابی مسابقات آسیایی جاکارتا خواهد بود .
 
وی تصریح کرد:  رکورد این رشته  در بعضی از مواد بین نفرات اول و دوم زیاد است، اما در بعضی مواد مانند پرتاب چکش اینطور نیست و ورزشکاران خوبی در این رشته داریم.
 
نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی درخصوص میزبانی این دوره از مسابقات در مشهد گفت: این مسابقات در سطح بالا و به خوبی برگزار شد تیم و داوران هیات دوومیدانی بدون حاشیه رقابت سالمی را رقم زدند.
 
پریسا بهزادی افزود: خراسان رضوی جزو استا‌ن‌هایی است که در رده پایه خوب کار کرده و نتایج قابل قبولی کسب کرده‌اند.
 
وی در ادامه  از برگزاری گارگاه پیاده روی برای داوران خراسان رضوی خبرداد و گفت: درحاشیه این مسابقات توسط مدرس فدراسیون خانم هاشمی یک دوره کارگاه آموزشی پیاده روی برگزار کرد که قطعا در ارتقا سطح کیفی آن‌ها تاثیرات مثبتی دارد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی تصریح کرد: از دو سال پیش فدراسیون روی رده پایه سرمایه گذاری کرده و سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیادر تایلند چهار دختر ما توانستند مدال کسب کنند.
 
پریسا بهزادی گفت:  امسال هم در ژاپن صاحب اولین مدال جوانان آسیا شدیم و توانستیم  در این رقابت ها ورودی مسابقات تایلند را کسب کنیم.

وی درباره وضعیت بانوان در استان‌ها دیگر هم گفت: از لحاظ امکانات تا جایی که فدراسیون توانسته امکانات را در اختیار ورزشکاران قرار داده است، اما ورزشکاران بیشتر از سمت استان‌ها حمایت میشوند بعضی از استان‌ها خیلی خوب کار کردند خراسان رضوی، یزد، فارس، گلستان و تهران از استان‌هایی خوب هستند که در زمینه پایه سرمایه گذاری‌های خوبی انجام دادن و نتیجه قابل قبولی کسب کردند.
 
انتهای پیام//ع.ع
 

پایان مسابقات دومیدانی بانوان قهرمانی کشور در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.