لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸؛

ایران ۳ - کره جنوبی یک / چشم بادامی‌ها در هیاهوی آزادی زمین‌گیر شدند

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی هفته پنجم لیگ ملت‌های والیبال به پیروزی مقابل کره دست یافت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه رقابت های لیگ ملت های والیبال 2018 امروز به مصاف تیم ملی والیبال کره جنوبی رفت. شاگردان کولاکوویچ در این هفته میزبان مسابقات هستند و هواداران امید زیادی به کسب نتیجه در خانه دارند. 

ایران - کره جنوبی / گزارش لحظه به لحظه دیدار شاگردان کولاکوویچ


تیم ملی والیبال کشورمان در 3 هفته گذشته در 12 بازی تنها به 4 برد رسیده است و در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد. 

بیشتر بخوانید: 

**ست اول : ایران 27– کره جنوبی 25

هر دو تیم بازی را با قدرت شروع کردند، اما تیم کره جنوبی 8 بر 7 پیش افتاد تا کره ای ها وقت استراحت فنی اول را از آن خود کنند.

در ادامه کره ای‌ها با امتیاز ۱۲ بر ۸ از ایران پیش افتادند، اما شاگردان کولاکوویچ توانستند اختلاف را کم کنند. در امتیاز ۱۲ بر ۱۱ به سود کره جنوبی، سرمربی این تیم در خواست وقت استراحت فنی کرد.

زمانی که نتیجه بازی ۱۶ بر ۱۳ به سود کره جنوبی شد تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. برتری تیم کره جنوبی ادامه پیدا کرد تا در امتیاز ۲۱ بر ۱۸ به سود این تیم کولاکوویچ در خواست وقت استراحت فنی کرد تا نکاتی را به شاگردانش گوشزد کند. ست اول با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به سود ایران تمام شد.

ایران ۱ - کره جنوبی ۰ / گزارش لحظه به لحظه دیدار شاگردان کولاکوویچ

**ست دوم : ایران 23– کره جنوبی 25

تیم کره جنوبی در ست دوم هم بازی را بهتر از ایران آغاز کرد. آن‌ها توانستند نتیجه بازی را ۸ بر ۵ به سود خود کنند تا تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول بروند. در ادامه هم برتری آن‌ها ادامه پیدا کرد تا اینکه در امتیاز ۱۰ بر ۵ به سود کره، کولاکوویچ درخواست وقت استراحت فنی کرد و شاگردانش را به کنار زمین فراخواند.

بازیکنان تیم کره به خوبی از اشتباهات بازیکنان ایران استفاده می‌کردند و هنگام زدن سرویس هم دریافت کننده‌های ایران را با مشکل روبرو می‌ساختند. تیم‌ها زمانی به وقت استراحت فنی دوم رفتند که نتیجه بازی ۱۶ بر ۱۳ به سود کره جنوبی بود.

در ادامه شاگردان کولاکوویچ نتوانستند به خوبی از فرصت‌ها استفاده کنند تا نتیجه بازی ۲۱ بر ۱۹ به سود کره جنوبی شد. در این امتیاز بازهم سرمربی تیم ملی والیبال ایران درخواست وقت استراحت فنی کرد. این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود کره جنوبی تمام شد.

ایران ۱ - کره جنوبی ۱ / گزارش لحظه به لحظه دیدار شاگردان کولاکوویچ

**ست سوم : ایران 25– کره جنوبی 22

در ست سوم برتری با ایران بود؛ شاگردان کولاکوویچ تمام خواسته‌های کادر فنی را به درستی در زمین مسابقه پیاده کردند و توانستند با امتیاز ۱۱ بر ۷ هم از حریف پیش بیفتند، اما تیم کره جنوبی خیلی زود به بازی برگشت.

در امتیاز ۱۳ بر ۱۲ به سود کره جنوبی کولاکوویچ در خواست وقت استراحت فنی کرد. در امتیاز ۱۶ بر ۱۵ به سود کره جنوبی یک بار دیگر تیم‌ها به وقت استراحت فنی رفتند. ست سوم در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

ایران ۳ - کره جنوبی یک / چشم بادامی‌ها در هیاهوی آزادی زمین‌گیر شدند

**ست چهارم: ایران 25 -کره جنوبی 23

تیم ایران شروع بهتری نسبت به کره جنوبی در ست چهارم این مسابقه داشت. شاگردان کولاکوویج به خوبی قدر فرصت‌ها را دانستند تا در امتیاز ۸ بر ۴ به سود ایران هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند.

تیم کره در امتیاز ۱۵ بر ۱۱ به سود ایران درخواست وقت استراحت فنی کرد. امتیاز ۱۶ را عبادی پور برای ایران کسب کرد تا در امتیاز ۱۶ بر ۱۲ تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم بروند.

وقتی تیم کره اختلاف را کم کرد. کولاکوویچ در امتیاز ۱۷ بر ۱۵ به سود ایران یک بار دیگر وقفه‌ای در جریان بازی ایجاد کرد و شاگردانش را به کنار زمین فراخواند. این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۲ تير ۱۳۹۷
سلام بر ایرانی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۰۲ تير ۱۳۹۷
به نظر من رنگ پيراهن دوم تيم ملي نبايد قرمز باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۰۲ تير ۱۳۹۷
به نظر من رنگ پيراهن دوم تيم ملي نبايد قرمز باشد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۳۹ ۰۱ تير ۱۳۹۷
چه فایده دیگه خیلی دیر