قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی؛

جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید به یک جریان فرهنگی تبدیل شده است

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: با همت مضاعف جوانان مومن و انقلابی جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید تبدیل به یک جریان فرهنگی مستمر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید مرتضی بختیاری در جمع دبیران جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید و اعضای شبکه جوانان رضوی افزود: امسال برای یازدهمین سال متوالی شاهد حضور کاروان‌های جشن‌های زیرسایه خورشید در اقصی نقاط ایران اسلامی و کشور‌های مختلف خواهیم بود .

وی با اشاره به تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر جوانگرایی و پرچمداری جوانان در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی گفت: توجه به ظرفیت‌های مردمی و برنامه ریزی در جهت گره گشایی از کار محرومان و مستضعفان از محور‌هایی است که بر اساس منشور ٧ گانه مقام معظم رهبری بدان اهتمام خواهیم داشت.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم ترور و شهید دکتر مصطفی چمران، گفت: ملت غیور ایران اسلامی مسیر حق و حقیقت را با همه موانع و مشکلات و امتحان‌های سختی که وجود داشت با سربلندی و عزت پیموده و رسالتی خطیر بر دوش متولیان عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی کشور است.

بختیاری با انتقاد از امضای نامه ١٠٠ تن از نمایندگان در خصوص مذاکره با آمریکا گفت: با سازش و مصالحه نمی‌توان در برابر دشمنان ایستادگی کرد و در آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع) این سبک و منش در مواجهه با استکبار وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش صداقت، صراحت و شجاعت را از ویژگی‌های مبرز جوانان ایران اسلامی دانست و گفت: آرمان خواهی و مطالبه گری جوانان ضامن بقا و تداوم انقلاب اسلامی است.
 
انتهای پیام//ا.س
 

دیدار دبیران جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید با قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.