برگزاری آزمون سراسری سال 97 همزمان با سراسر کشور در دانشگاه بیرجند

آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور سال 97 همزمان با سراسر کشور در پردیس شوکت آباد دانشگاه بیرجند برگزار می شود.

آیتی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:آزمون سراسری سال 97 ورود به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور همزمان با سراسر کشور صبح و عصر پنج شنبه و جمعه هفتم و هشتم تیر در پردیس شوکت آباد دانشگاه بیرجند برگزار می شود.


وی افزود:براساس اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند آزمون عمومی و اختصاصـی داوطلبان گروه های آزمایشی علوم ریاضی،فنی و علوم انسانی صبح پنج شنبه هفتم تیر با هزار و 816 نفر داوطلب و داوطلبان گروه آزمایشی هنر نیز بعداز ظهر پنج شنبه با 527 نفر داوطلب، برگزار می شود.


آیتی گفت:همچنين آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه هشتم تیر با 2 هزار و 700 نفر داوطلب و داوطلبان گروه آزمایشی زبان های خارجی بعدازظهر جمعه با 815 نفر داوطلب در حوزه آزمون دانشگاه بیرجند مستقر در دانشکده ها و ساختمان های آموزشی پردیس شوکت آباد برگزار خواهد شد.

 

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند افزود:داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه و راهنمای شرکت در آزمون را از بعدازظهر یکشنبه سوم تیرماه تا روز چهارشنبه ششم ماه جاری از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org دریافت نمایند.

 

وی اظهار کرد:محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون روز سه شنبه و چهارشنبه پنجم و ششم تیر از ساعت 8:30 دقیقه تا 12 و ساعت 14 تا 18 در محل پردیس شهدای دانشگاه بیرجند واقع در میدان شهدا خیابان دانشگاه خواهد بود.

 

آیتی گفت:ساعت عزیمت داوطلبان به محل آزمون صبح ها از ساعت 6:30 و بعدازظهرها از ساعت 13:30 خواهد بود.


معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند افزود:زمان مراجعت داوطلبان از محل آزمون صبح ها ساعت 12 و بعدازظهرها ساعت 18 اعلام شده است.
انتهای پيام/غ

پایان هفته،زمان برگزاری آزمون سراسری سال 97

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.