نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پیوستن ایران به کنوانسیون‌های مربوط به FATF منتفی است

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: پیوستن ایران به کنوانسیون‌های مربوط به FATF با بیانات مقام معظم رهبری کاملا منتفی شد.

لطفا دست نزنید/ پیوستن ایران به کنوانسیون‌های مربوط به FATF منتفی است/ باید خودمان در این باره طرح یا لایحه ارائه دهیمسیدحسین نقوی‌حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مبنی بر اینکه مجلس در مواردی مثل مبارزه با تروریسم و پولشویی مستقلا قانون بگذارد، اظهار کرد: بیانات راهگشای رهبر معظم انقلاب تکلیف ما را با لوایح مربوط به FATF روشن کرد و دیگر جای هیچ‌گونه بحث و حرف و حدیثی نمی‌ماند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب همواره در چنین زمان‌هایی راهکارهای حیاتی را به ما نشان می‌دهند، گفت: ایشان فرمودند که ضرورتی ندارد که ما به این کنوانسیون‌های خارجی ملحق شویم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: ما نمی‌دانیم که سر و ته این کنوانسیون‌ها چیست و در دست چه کسانی به صورت مشخص می‌چرخد اما مسئله روشن برای ما آن است که این لوایح در ساختار نظام استکباری تهیه و تدوین می‌شود.

نقوی‌حسینی تأکید کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب به خوبی مؤید آن است که ما باید در زمینه مسائلی چون پولشویی، مقابله با تأمین مالی تروریسم و حقوق بشر طرح و لایحه تهیه کنیم.

وی با بیان اینکه راهکار ما برای ادامه این راه کاملا مشخص است، خاطرنشان کرد: پیوستن به کنوانسیون‌های مربوط به FATF کاملا منتفی است و نباید دیگر در مجلس مطرح شود، لذا ما باید خودمان به صورت طرح یا لایحه‌ای این موضوعات را دنبال کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
رویا
۱۰:۲۴ ۰۴ تير ۱۳۹۷
من بیکار میشم.
من و خیلیای دیگه که تو شرکتهای کوچک و بزرگ خارجی تونستیم مشغول به کار بشیم.
متاسفم برای همه مون. کاش یه راهی پیدا میشد.
آخرین اخبار