7 و 8 تیرماه؛

رقابت بیش از 72 هزار داوطلب خوزستانی در کنکور 97

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز از رقابت بیش از 72 هزار در سراسر خوزستان در آزمون سراسری سال 97 خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالله پارسا، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به برگزاری کنکور سراسری 97 در روزهای 7 و 8 تیرماه سال جاری در سراسر استان بیان داشت: 72 هزار و 730 داوطلب در این رقابت شرکت می نمایند.

وی در ادامه تصریح کرد: این تعداد داوطلب در گروه های آموزشی پنجگانه ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی ، هنر و زبان های خارجه با هم به رقابت می پردازند.

پارسا اذعان داشت: از تعداد مذکور 11 هزار و 431 نفر در دانشگاه چمران اهواز در 4 نیم روز در آزمون حضور دارند که 5 هزار و 480 نفر را زنان و 5 هزار و 951 نفر را مردان تشکیل می دهند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: داوطلبان حوزه دانشگاه شهید چمران اهواز در 8 حوزه فرعی شامل دانشکده های کشاورزی، علوم تربیتی، مهندسی، ادبیات، علوم، علوم ریاضی، اقتصاد و الهیات باهم رقابت می کنند.

این مقام مسئول گفت: صبح پنجشنبه داوطلبان گروه های ریاضی و فنی شامل؛ 3 هزار و 25 نفر و علوم انسانی یک هزار و 212 نفر و عصر پنجشنبه 936 داوطلب هنر در این آزمون شرکت خواهند کرد.

عبدالله پارسا در ادامه اذعان کرد: صبح جمعه نیز 4 هزار نفر علوم تجربی و عصر جمعه 2 هزار و 258 نفر در گروه زبان های خارجه با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه داوطلبان خوزستان در مجموع در 28 حوزه باهم رقابت می نمایند اظهار داشت: آموزش و پرورش و دانشگاه های مختلف خوزستان از آن جمله هستند.

پارسا افزود: آزمون سراسری صبح ها ساعت 8 و بعد ازظهرها ساعت 15 آغاز می شود و درب ورودی دانشگاه ها از ساعت 7 و30 و بعدازظهر 14 و 30 بسته خواهند شد.

وی بیان کرد: داوطلبان از امروز یکشنبه می توانند از طریق سایت سازمان سنجش کارت خود را دریافت کنند و از روز سه شنبه واحد رفع نقص واقع در درب شمالی دانشگاه چمران اهواز از ساعت 8 تا 12 و 14 تا 18 برای رفع نقص کارت هایی که از طریق سایت امکانپذیر نیست فعال است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز اذعان داشت: همراه داشتن کارت داوطلبی الزامی است و از داوطلبان می خواهیم هیچ وسیله اضافه به جز مداد، پاک کن و مداد تراش همراه نداشته باشند.

انتهای پیام/گ

برگزاری کنکور سراسری در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.