ایجاد ۱۲۴ هزار شغل نتیجه تعامل بانک‌ها با دولت و بخش خصوصی

استاندار خراسان رضوی گفت: طی یکی دو سال اخیر همکاری و تعامل بانک‌ها با دولت و بخش خصوصی بسیار خوب بوده است و سهم موثری در پیشرفت و توسعه استان داشته است ونتیجه آن هم رونق تولید و ایجاد ۱۲۴ هزار اشتغال جدید در استان شد.

ایجاد 124 هزار شغل نتیجه تعامل بانک‌ها با دولت و بخش خصوصیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد علی رضا رشیدیان در دیدار مدیران قبلی و جدید شعب بانک تجارت در خراسان رضوی افزود: عملکرد بانک‌ها در تعامل با بخش‌های تولیدی و اقتصادی اگر بر مبنای بانکداری اسلامی و مشارکت با سرمایه گذار و تولید کننده باشد، در عین همراهی با این حوزه بر فعالیت انجام شده هم نظارت می‌کنند تا این تولید به سودآوری لازم برسد و حتی اگر در بین راه نیاز به تزریق مجدد منابع باشد ورود یافته که هم سرمایه مردم و هم منابع بانکی حفظ می‌شود.

وی گفت: بانک تجارت استان هم در این دوره همکاری خوبی داشت و با توجه به مسئولیت شورای هماهنگی بانک‌های استان در راستای تعامل وهمکاری سایر بانک‌ها و موسسات مالی و پولی در این حوزه کمک موثری داشت.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: روحیه خدمت، صداقت و تلاش برای حل مشکل مردم و راه اندازی امور آنان هم از جمله مباحثی است که باید در مدیران بخش‌های مختلف بویژه بانک‌ها تقویت شود.

رشیدیان افزود: سال گذشته در راستای حل مسائل مردم بویژه اقدامی که منجر به افزایش ارائه تسهیلات ازدواج شد، بانک‌های استان عملکرد خوبی داشتند و جهشی در این حوزه نسبت به سال قبل از آن را در پی داشت.

وی ادامه داد: بانکدار خوب به گونه‌ای برنامه ریزی می‌کند سپرده‌های مردم در جایی سرمایه گذاری شود که سود احسن برای جامعه داشته باشد.

گفتنی است در این جلسه فلاح به عنوان مدیر امور شعب بانک تجارت خراسان رضوی معرفی شد، پیش از این محمود منصوری این مسئولیت را در استان عهده دار بود.

انتهای پیام//ح. ص.


دیدار استاندار خراسان رضوی با مدیران شعب بانک تجارت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.