اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار در خراسان شمالی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت:برای هزار و ۱۵۰ نفر از زنان سرپرست خانوار در استان اشتغال ایجاد شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبجنورد؛  مرادی معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد استان با بیان اینکه تسهیلات اشتغالزایی در بخش توان افزایی، کارانگیزی و خودکفایی به زنان سرپرست خانوار به صورت قرض الحسنه پرداخت شده است ، گفت: از سال گذشته تاکنون ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بانوان در استان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.
وی با اشاره به این که برای هزار و ۱۵۰ نفر از زنان سرپرست خانوار در استان اشتغال ایجاد شده است ، گفت:  زنان سرپرست خانوار می‌توانند در بخش توان افزایی ۱۰ میلیون تومان  در بخش کارانگیزی ۵ میلیون تومان و در بخش خودکفایی ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت کنند.

مرادی اظهار کرد: بانوانی که به دلیل مشکلات زندگی تحت حمایت نهاد کمیته امداد استان قرار دارند تا زمان رسیدن به توانمندی ماهانه مستمری دریافت می‌کنند.

وی افزود: کمیته امداد براساس استعداد زنان سرپرست خانوار در زمینه‌های جوراب‌بافی ، کارگاه خیاطی ، قالی‌بافی ، گلیم‌بافی ، پرورش گل و قارچ ایجاد اشتغال می‌کند.

گفتنی است: هم اکنون ۱۷ هزار و ۹۰۰ زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی قرار دارند.

انتهای پیام/ب


پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به زنان سرپرست خانوار خراسان شمالی

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.