تاکید برزیرساخت های ورزشی در کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برزیرساخت های ورزشی در کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان دگفت :زیر ساخت های توسعه ورزش همگانی در کهگیلویه وبویراحمد ضعیف است و با کمک و همدلی همه مسئولین و مردم باید این مشکل حل شود.

 محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در مجمع انتخابات هیات بدمینتون استان با بیان این خبر گفت: یکی از اهداف ورزش همگانی در استان ایجاد شور و نشاط در بین احاد جامعه است ،ولی متاسفانه زیر ساخت های ورزش همگانی در این استان ضعیف است و مسئولین استانی می بایست در این زمینه در کنار ورزش و جوانان استان در خصوص حل این مشکل کمک و مساعدت کنند.

علوی از تلاشهای هیات بدمینتون در سال گذشته و ارتقای جایگاه این ورزش در استان و کشور تقدیر کرد و خواستار شناسایی استعداد های و نخبگان این رشته ورزشی شد .

مدیر کل ورزش و جوانان استان از اختصاص اعتبارات به این هیات در سال گذشته خبر داد و خواستار تلاش مضاعف در رسیدن این رشته به جایگاه اصلی خود در کشور شد .

وی از عدم برگزاری مسابقات شهرستانی و استانی ابراز گلایه کرد و خواستار برگزاری مسابقات بدمینتون در رده های سنی مختلف و ایجاد شور و نشاط بین ورزشکاران این رشته شد .

علوی رشد ،شکوفایی و پویایی این رشته را خواستار و برفرهنگ سازی در این رشته در بین خانوادهها تاکید و خواستار بستر سازی و ایجاد فضای مناسب برای تفریح و ورزش این رشته در پارکها شد.

وی بر تعامل بیشتر با آموزش و پرورش استان و مدارس تاکید و خواستار ایجاد تفاهم نامه در این زمینه در جهت رشد و اعتلای ورزش بدمینتون در مدارس شد .

انتهای پیام/د

تاکید برزیرساخت های ورزشی در کهگیلویه وبویراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.