در سفر وزیر بهداشت؛

۲ بیمارستان خیرساز در فارس افتتاح می‌شود

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس از افتتاح ۲ طرح بیمارستانی خیرساز در شهر‌های کوار و آباده با حضور وزیر بهداشت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی اکبر رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس امروز چهارشنبه ۶ تیر با اشاره به سفر وزیر بهداشت به استان، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این سفر، بهره برداری از ۲ بیمارستان خیرساز واقع در آباده و کوار، است.

وی در خصوص این طرح‌های خیرساز، با اشاره به اهمیت موقعیت جغرافیایی شهرستان آباده و نیاز به ارائه خدمات قلب و عروق به بیماران شمال استان فارس، تصریح کرد: به همت خیرین آن شهرستان و با نظارت مجمع خیرین تامین سلامت و حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ساخت بیمارستان جراحی قلب و عروق آباده در دستور کار قرار گرفت.

رامجردی با بیان اینکه عملیات ساخت این مرکز درمانی سال ۸۸ آغاز شد، گفت: زیربنای این مرکز درمانی تخصصی ۳ هزار و ۶۲۰ متر است و در ۳ طبقه ساخته شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس اضافه کرد: این مرکز درمانی شامل درمانگاه قلب، اورژانس، سی سی یو قلب، آی سی یو، جراحی قلب، آنژیو گرافی و بخش بستری است.

وی اظهار امیدواری کرد: با بهره برداری از این مرکز تخصصی درمانی شاهد کاهش آمار مرگ و میر بر اثر بیماری‌های قلبی و عروقی در منطقه شمال استان فارس و حتی استان‌های همجوار باشیم.

رامجردی در خصوص بیمارستان خیرساز کوار نیز تصریح کرد: این طرح هم به همت خیران و پیگیری مجمع خیران تامین سلامت فارس و کمک دانشگاه علوم پزشکی شیراز اجرایی شد.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس با بیان اینکه زمان آغاز ساخت بیمارستان کوار سال ۸۸ بوده است، ادامه داد: ۲ تن از بانوان خیر، زمین و بخشی از اعتبارات ساخت این مرکز درمانی را فراهم کردند.

رامجردی افزود: این بانوان خیر، ۳۶ هزار مترمربع زمین و ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای بیمارستان کوار اهدا کردند.

انتهای پیام/ن

بیمارستان خیرساز در شهر‌های کوار و آباده با حضور وزیر بهداشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار