با حضور وزیر بهداشت؛

آغاز به کار مرکز خدمات جامع سلامت شهری سید الشهدا (ع) آباده

مرکز خدمات جامع سلامت شهری سید الشهدا (ع) آباده با حضور وزیر بهداشت آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید حسن هاشمی وزیر بهداشت که از نیمه شب گذشته وارد استان فارس شده است، پس از کامفیروز و اقلید، به شهرستان آباده سفر کرد.

نخستین برنامه سفر وزیر بهداشت به این شهرستان، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهری سید الشهدا (ع) آباده، به عنوان تلاشی دیگر در دستیابی به اهداف بسته‌های خدمتی طرح تحول نظام سلامت بود.

مرکز خدمات جامع سلامت شهری سید الشهدا (ع) آباده ۸۰۰ متر مربع مساحت دارد و با اعتبار ۱۲ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
این مرکز کار خدمات رسانی به حدود ۴۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان آباده را بر عهده دارد و علاوه بر حضور پزشک خانواده و مراقب سلامت، کارشناس مامایی، کارشناس تغذیه، کارشناس بهداشت محیط و خدمات واکسیناسیون نیز در این مرکز ارائه می‌شود.

ایجاد زیرساخت‌های راه اندازی پرونده الکترونیک سلامت برای مراجعان، حضور دندانپزشک و کارشناس بهداشت روان، از دیگر خدمات پیش بینی شده برای این مرکز است.

وزیر بهداشت ضمن گفتگو با کارکنان این مرکز، بر تلاش برای فعالیت این مرکز بر اساس اهداف طرح تحول نظام سلامت، با پوشش فعالانه خدمات و محوریت موضوع پیشگیری، تاکید کرد.

آغاز به کار مرکز خدمات جامع سلامت شهری سید الشهدا (ع) آباده

آغاز به کار مرکز خدمات جامع سلامت شهری سید الشهدا (ع) آباده

انتهای پیام/ن

آغاز به کار مرکز خدمات جامع سلامت شهری سید الشهدا (ع) آباده با حضور وزیر بهداشت

برچسب ها: درمان ، هیئت دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار