اقدام جهادی مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی مردم

امام جمعه بروجرد گفت: مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور و مردم اقدام جهادی کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی امام جمعه بروجرد درخطبه‌های این هفته نمازجمعه بروجرد در مصلای این شهرستان اظهارداشت: امروز در کشور شاهد گرانی‌ها وعدم ثبات اقتصادی هستیم که دولتمردان باید این وضعیت را مدیریت کنند.

وی افزود: امروز دولتمردان باید جنگ اقتصادی را بارو داشته باشند و برای برون رفت از این مشکلات اقتصادی راهکارمناسب را ارائه دهند.

خطیب نمازجمعه بروجرد بیان کرد: درجنگ اقتصادی، دولت در خط مقدم است که برای پیروزی و سربلندی از این جنگ همه قوا باید همکاری لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: اگر با مفسدان ومتخلفان اقتصادی برخورد جدی و قوی صورت گیرد این مشکلات کاهش خواهد یافت.

وی ادامه داد: بخشی از مشکلات اقتصادی مربوط به تحریم‌ها است، اما ریشه برخی دیگر از مشکلات گرانی و تورم در داخل می‌باشد که باید توسط مسئولان مدیریت شود.

امام جمعه بروجرد گفت: رسیدگی به پرونده‌های مفسدان اقتصادی و برگرداندن اموال بیت المال از مهمترین مطالبه‌های مردم است که باید درکمترین زمان به ان‌ها رسیدگی شود.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: رحلت آیت الله بروجردی (ره) به عنوان پیشوای بزرگ مسلمانان جهان در سیزدهم شوال ۱۳۸۰ قمری امت اسلامی را عزادارکرد.

وی اظهارداشت: آیت الله بروجردی پیشوای بزرگ و از مفاخر شهرستان بروجرد، استان لرستان، ایران و دنیای اسلام است.

خطیب نماز جمعه بروجرد بیان کرد: آشنایی با ابعاد زندگی آیت الله بروجردی ازضروریات جامعه اسلامی و مسلمانان است.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: از حدود ۱۵ سال پیش به عنوان امام جمعه شهرستان تمام تلاش خود را برای هرچه با شکوه‌تر برگزارشدن این آیین سیاسی وعبادی در بروجرد به کار گرفته ام.

وی ادامه داد: دراین سال‌ها در برابر سو استفاده کنندگان از منافع شهروندان ایستادگی کرده ام و در هر مقاوم ومنصب دیگر در هرنقطه از ایران اسلامی نیز که باشم برای حمایت وتامین منافع شهروندان بروجردی تلاش می‌کنم.

 آیین تودیع ومعارفه امام جمعه جدید بروجرد هفته آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی مردم اقدام جهادی کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار