گرایش بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) به تولید محتوا

قائم مقام ستاد شانزدهمین جشنواره امام رضا(ع) گفت: بخشی از برنامه‌های بنیاد بین المللی امام رضا(ع) به سمت رویکرد تولید محتوا گرایش پیدا کرده است.

گرایش بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) به تولید محتوابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید جلال فیاضی،قائم مقام ستاد شانزدهمین جشنواره امام رضا(ع) گفت: در حوزه جشنواره های امام رضا(ع)، در این دوره مدیریت به دنبال این هستیم که از تمرکز برگزاری برنامه ها در دهه کرامت کاسته و این جشنواره ها در طول سال برگزار شود.

وی اظهار داشت: برای جشنواره دوره هفدهم به گونه‌ای برنامه ریزی خواهد شد که هر هفته یا دو هفته یکبار، برنامه ای مرتبط با امام رضا(ع) در استان های مختلف برگزار شود.

قائم مقام ستاد شانزدهمین جشنواره امام رضا(ع) درمورد جشنواره دوبیتی و رباعی رضوی هم با بیان اینکه دوبیتی و رباعی در فرهنگ ما نهادینه شده است افزود: باید این جشنواره به صورت مردمی تر برگزار شود.

وی با تأکید بر اینکه حفظ دوبیتی برای دانش آموزان ساده تر است پیشنهاد کرد با رایزنی آموزش و پرورش مسابقه حفظ آثار جشنواره دوبیتی و رضوی را برگزار کنیم.

فیاضی بیان کرد: نکته دیگر مشارکت در برگزاری جشنواره هاست، جشنواره موسیقی مقامی، مشاعره رضوی و جشنواره آواها و نواهای رضوی می توانند از آثار برگزیده جشنواره دوبیتی و رباعی به عنوان منبع استفاده کنند.

وی ادامه داد: اگر معتقدیم سبک زندگی رضوی و آموزه های رضوی باید در زندگی روزمره و جامعه تاثیر داشته باشد باید تاثیر معنوی زیارت را از نظر زمانی و مکانی توسعه دهیم. توسعه زمانی یعنی کاری کنیم که تاثیر معنوی تا بیشتر وقت ممکن در ذهن زائر ماندگار شود، از نظر مکانی هم همینطور است و ما به دنبال این تاثیرگذاری هستیم.

انتهای پیام/ ش

بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) به دنبال تولید محتوا است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار