برگزاری سیزدهمین جشنواره الگو‌های برتر تدریس تربیت بدنی سراسر کشور در ارومیه

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ارومیه از فردا میزبان سیزدهمین جشنواره الگو‌های برتر تدریس تربیت بدنی سراسر کشور است.

ولی حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ با اشاره به اینکه ۳۳ هزار دبیر و معلم ورزشی در سطح کشور فعالیت می‌کنند، افزود: معلمان در نظام تعلیم وتربیت به عنوان رکن اساسی آموزش محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشنواره الگو‌های برتر تدریس تربیت بدنی سراسر کشور در ارومیه گفت: این جشنواره از فردا تا ۱۴ تیرماه در این شهرستان برگزار می‌شود و شهر ارومیه افتخار دارد در این جشنواره میزبان ۲۷۰ نفر از معلمان درس تربیت بدنی سراسر کشور است.

حسینی  گفت: این جشنواره در قالب اجرای طرح درس برتر و منتخب و برگزاری کارگاه های آموزشی_ کاربردی برای دبیران و آموزگاران تربیت بدنی برگزار می شود  و در طول این چهار روز، دبیران درس تربیت بدنی آخرین یافته های علمی خود را به تبادل خواهند گذاشت.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: در این جشنواره هشت ناظر کشوری و پنج تن از استادان ممتاز به مدت چهار روز حضور دارند و عملکرد و نحوه تدریس دبیران درس تربیت بدنی کشور را ارزیابی می کنند.

 

انتهای پیام/م

 

جشنواره الگوهای برتر تدریس در ارومیه برگزار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.