صباغیان در جلسه علنی مجلس:

تولید کنندگان باید کیفیت کالاهای داخلی را افزایش دهند

نماینده مردم بافق گفت: باید قوانین به گونه‌ای تصویب شوند که تولید کنندگان به سمت تولید کالاهای با کیفیت بروند.

تولید کنندگان باید کیفیت کالاهای داخلی را افزایش دهندبه گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در جلسه علنی امروز و در مخالفت با گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در مورد طرح اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات و اصلاح ماده 104 قانون مالیات‌های مستقیم و طرح حمایت از فرهنگ مصرف محصولات ایرانی، اظهار کرد: هدف از تهیه این طرح برای نظارت بر کالاها بسیار خوب است و توجه زیادی به حمایت از تولید ملی در آن شده است.

وی افزود: اما در یکی از فصل های این طرح بیشتر به تعاریف پرداخته شده است در حالی که این مقدمات مشخص هستند و نیازی به آن نیست که از حیث نظری تا این حد به این موضوع پرداخته شود.

صباغیان با تأکید بر اینکه در این طرح باید تکیه اصلی بر افزایش کیفیت کالاهای داخلی و نظارت بر آنها باشد، تصریح کرد: متأسفانه ما قوانین زیادی تصویب می‌کنیم اما نظارت خوبی صورت نمی‌گیرد در حالی که قوانین زیادی بر کشور ما حاکم است ولی به آنها عمل نمی‌شود و افزایش بعد نظارتی مجلس اهمیت بیشتری دارد.

نماینده مردم بافق با تأکید بر ضرورت افزایش کیفیت کالاهای ایرانی، اظهار کرد: تا زمانی که کیفیت کالاهایمان خوب نباشد، امکان ندارد که کالای داخلی مورد حمایت قرار گیرد و ما باید در این قوانین و مصوبات خود روی این موضوع جدی باشیم تا رغبت مردم به استفاده از کالاهای ایرانی افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد:‌ این قوانین باید ناظر به این موضوع باشد که تولید کنندگان، کالاهای با کیفیت تولید کنند چراکه متأسفانه بسیاری از تولیدات ملی‌مان علی رغم صرف هزینه‌های گزاف، کیفیت خوبی ندارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار