افزایش ۵۲ درصدی کمک‌های مردمی در خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: در سه ماهه سال جاری کمک‌های مردمی و خیران استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۲ درصد رشد داشته است.

افزایش ۵۲ درصدی کمک‌های مردمی در خراسان شمالیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛  عباس اهرابی  مدیر کل کمیته امداد استان خراسان شمالی با اشاره به رشد ۵۲ درصدی کمک‌های مردم در سه ماهه سال جاری گفت: امسال ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به محرومان این نهاد کمک شده است.

وی گفت: یک میلیارد تومان از این کمک‌ها در قالب صدقات به کمیته امداد خراسان شمالی پرداخت شده است.

اهرابی با تأکید بر اینکه تمامی کمک‌های مردمی صرف هزینه‌های درمانی ، مسکن ، جهیزیه و اشتغال مددجویان نیازمند می‌شود، افزود: تمام امانات و انفاقات مردمی مطابق نیت خیرخواهانه آن‌ها به نیازمندان واقعی واگذار می‌شود.

اهرابی اظهار کرد: در حوزه اکرام ایتام چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به خانوار‌های دارای یتیم و بیمار اهدا شده و سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تمان نیز توسط کشاورزان و روستاییان خیر استان در قالب زکات پرداخت شده است.

وی با بیان این که بیشترین کمک‌ها در حوزه درمانی ، جهیزیه و مسکن نیازمندان هزینه شده است ، افزود: سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از این کمک‌ها در قالب سایر طرح‌ها مبتنی بر نیاز به خانوار‌های محروم تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

انتهای پیام/ ب

امسال ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به محرومان کمیته امداد خراسان شمالی کمک شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.