اختصاص اعتبار میلیاردی از محل تملک دارایی ها به اندیمشک

فرماندار شهرستان اندیمشک از اختصاص بالغ بر 500 میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارایی ها، نفت و ماده 180 به توسعه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری، فرماندار شهرستان اندیمشک با اشاره به اختصاص بیش از 500 میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارایی ها، نفت و ماده 180 به توسعه بیان کرد: اعتبار مذکور شامل؛ 220 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی و 274 میلیارد ریال اعتبار از محل ماده 180 است.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات ماده 18 صرف تکمیل و یا احداث طرح ها و پروژه های مختلف در شهرستان می شود، اذعان داشت: اولویت با طرح هایی است که بالغ بر 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند، ضمن اینکه کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی نیازمندی خود را در بحث عمرانی اعلام کرده اند.

جهانگیری بر نمایان شدن تحقق پروژه با بهره مندی از نتیجه اعتبارات تاکید کرد و افزود: تلاش می شود با برنامه ریزی و جذب اعتبارات شهرستان، بستر تحقق طرح های بزرگ در اندیمشک فراهم گردد.

فرماندار اندیمشک در ادامه تصریح کرد: با نیازسنجی انجام شده این شهرستان بیش از اعتبار اختصاص یافته نیازمند اعتبار است.

این مقام مسئول بیان داشت: در راستای توسعه و آبادانی شهرستان، قصور از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست و همه باید برای انجام امور از فرصت های موجود بیش ترین استفاده را ببرند.

پیمان جهانگیری اذعان کرد: طی 2 سال اخیر زیرساخت های مختلف در شهرستان متحول شده و گام های خوبی در همه بخش ها برداشته شده است.

فرماندار اندیمشک اجرای ده ها طرح بزرگ عمرانی در بخش های آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، ورزش و جوانان، جاده، آبفا شهری و روستایی و سایر حوزه ها را نتیجه تلاش و همدلی مجموعه مدیریت شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

اختصاص اعتبار برای طرح های عمرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.