عرضه اپل‌واچ جدید با اندازه بزرگ‌تر؛ آیفون های 2018 اوایل مهر به بازار می‌آید

تحلیلگر مشهور گوشی‌های هوشمند، در جدیدترین گزارش‌های خود اعلام کرده که اپل، آیفون‌های جدیدش را در ماه سپتامبر راهی بازار می‌کند.

عرضه اپل‌واچ جدید با اندازه بزرگ‌تر؛ آیفون های 2018 اوایل مهر به بازار می‌آیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مینگ‌چی کو، تحلیلگر معروف گوشی های هوشمند، در آخرین گزارشی که منتشر کرده است، در مورد آیفون های 2018 و 2019، مک بوک ارزان قیمت و همچنین آیپد هایی با قابلیت تشخیص چهره صحبت کرده است.

او با آیفون ها شروع می کند و می گوید که هر سه آیفون 2018 اپل در ماه سپتامبر معرفی و عرضه می شوند. پیش از این گفته شده بود که آیفون 6.1 اینچی اپل با کمی تاخیر عرضه خواهد شد. مینگ‌چی کو می گوید آیفون 6.1 اینچی به دلیل آن که از صفحه نمایش IPS LCD استفاده می کند قیمت ارزان تری (600 تا 700 دلار) دارد و همین موضوع باعث می شود تا محبوبیت بیشتری داشته باشد. این تحلیلگر می گوید اپل در سال 2019 از فناوری جدیدی استفاده می کند که تا به حال ندیده اید.

در مورد اپل واچ، او می گوید که اپل در نسل جدید ساعت هایش که در نیمه دوم سال معرفی خواهند شد، از صفحه نمایش بزرگ تری استفاده خواهد کرد و همچنین از سنسور های نظارت بر سلامت بیشتری بهره مند شده باشد. این تحلیلگر می گوید با اضافه شدن فناوری تشخیص چهره به آیپد پرو جدید، مدل های آیپد ایر باید قیمت شان کاهش یابد.

گزارش از سید محمد مهدی میران زاده

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.