قواعد و نکات مهم در طراحی مناسب سایت

با طراحی مناسب سایت وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ شوید و کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن به مخاطبین خود معرفی کنید.

با انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب رستگار شوید!به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همانطور که می دانید با پیشرفت تکنولوژی و تغییرات اساسی در نحوه بازاریابی نیاز است که فضای مجازی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. بازار کار و شیوه بازاریابی نوین، تجار را به معرفی کالا در فضای مجازی و اینترنت سوق می دهد. حال می توانید با انتخاب یک "طراحی سایت" مناسب به راحتی وارد دنیای اینترنت شوید.  با طراحی سایت می توانید خدمات و محصولات خود را به مشتریان ارائه نمایید. یک سایت به شما کمک می کند که  به موتورهای جستجو معرفی شوید و بهترین تبلیغ را انجام دهید. اگر می خواهید وارد دنیای خدمات الکترونیک شوید با ما همراه باشید.

نکات مهم در طراحی سایت

یک شرکت طراحی سایت موفق، بایستی با ارائه خدمات مناسب در کنار مشتریان خود باشد. در بازار رقابتی حال حاضر، انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب از اهمیت به سزایی برخوردار است. در طراحی یک سایت نکات ریز و با اهمیتی وجود دارد که دقت به این موارد شما را در زمره اولین ها قرار خواهد داد:

 گرافیک سایت

 یکی از امتیازات مهم و اساسی در سایت، گرافیک آن می باشد. هر چند که برنامه نویسی و کد نویسی سایت نیز مهم است ولی گرافیک سایت خوب یا بد بودن سایت شما را تعیین می کند. گرافیک وب، نحوه چیدمان رنگ ها، عناصر، نمایش تصاویر، نوع و سایز قلم را شامل می شود.

بهره گیری از نرم افزار های مناسب و به روز

 نرم افزارهای متنوعی در جهت ایجاد صفحات وب وجود دارد. با توجه به دانش شرکت طراحی سایت، می توان از این نرم افزارها نهایت استفاده را نمود.

 پشتیبانی وب سایت

 شرکت طراحی سایت ایده آل بایستی در تمامی موارد فوق خدمات مورد نظر مشتری را ارائه دهد.

با انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب رستگار شوید!

ویژگی های طراحی سایت خوب و حرفه ای چیست؟

رعایت اصول حاکم بر طراحی از سوی شرکت طراحی سایت، لازم و ضروری است. در ابتدا بایستی هدف از ایجاد سایت و کاربرد آن تعیین شود، سپس اقدام به طراحی سایت نمود. منابع مختلف موارد زیادی را برای طراحی سایت حرفه ای و خوب مطرح نموده اند که در زیر به آن ها اشاره ای می کنیم.

  •  اطلاعات مهم خدمات یا محصول ارائه شده در قسمت مهم وب نمایش داده شود.

وقتی مشتری به منظور یافتن هدف خود وارد سایت می شود، خدمات و محصول اصلی را دنبال می کند. بنابراین بایستی اطلاعات مهم در قسمت اصلی سایت نمایش داده شود. برای مثال در یک وب سایت فروش لوازم خانگی، کاربر به دنبال انواع محصول، تنوع محصولات و ... است. شلوغی بیش از حد و اطلاعات غیر ضروری باعث سردرگمی مشتری شده و کیفیت کار پایین می آید.

  •  اطلاعات مهم را برجسته و در معرض دید قرار دهید.

هر سایتی اطلاعات مهمی دارد که یکی از آن ها آدرس و شماره تماس است. به منظور راحتی مشتری، ایمیل، تلفن همراه، تلفن ثابت را در بهترین موقعیت سایت قرار دهید تا نیاز به گشت و گذار اضافی نباشد.

  • سایتی مطمئن و امن طراحی کنید.

یک شرکت طراحی سایت حرفه ای با گذاشتن گواهی امنیت بر وب سایت خود اعتبار و امنیت آن را افزایش می دهد. کاربر با اعتماد کامل وارد سایت می شود و نگران سوء استفاده های آن نیست.

با انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب رستگار شوید!

  • طراحی شیک و الگوی مناسب سایت

پس از اینکه کاربر سایت وارد آن می شود اگر با محیطی شلوغ روبرو شود زیاد خوشایند نخواهد بود. یک شرکت طراحی سایت حرفه ای به نحوی طراحی می کند که کاربر پس از ورود به وب سایت نقشه جامعی را می بیند. در این صورت امتیاز سایت بالا رفته و به آسانی قابل استفاده است.

  •  استفاده از لینک مشخص و واضح

یک طراحی حرفه ای، نام های مشخص و مناسبی برای منو و لینک سایت استفاده می کند. نام های استاندارد و حرفه ای ساده برای کاربر آسان بوده و دچار سردرگمی نخواهدکرد. نام سایت معرف نوع صفحه و کاری که در آن دنبال آن هستیم می باشد. بنابراین نام های ساده و استاندارد را به کار ببرید.

اینترنت محل تبلیغ کسب و کار شماست. اکثر کاربران به گوشی همراه مجهز هستند و کارهای روزمره خود را از طریق موبایل دنبال می کنند. سایت طراحی شده بایستی به گونه ای باشد که جلوه زیبایی خود را در هر حالت حفظ کند. بنابراین این گزینه را حتما مد نظر داشته باشید تا همه بتوانند از سایت استفاده بکنند.

  •  سوالات متداول و تکراری سایت

همیشه بین کاربران سوالات مشابه و متداولی وجود دارد که می توان آن ها را در یک گزینه ای گنجاند. اکثر سوالات رایج در مورد موضوع مورد نظر را می توان جمع آوری نمود و با پاسخ مناسب و کوتاه به مشتری ارائه نمود.

  • طراحی سایت حرفه ای و ممنوعیت ها

یک شرکت طراحی سایت مناسب و ایده آل دید جامعی نسبت به سایت دارد و مواردی که موجب اذیت کاربر است رعایت می کند. استفاده از موسیقی شاید برای اکثر کاربران خوشایند نباشد.

با انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب رستگار شوید!

بنابراین استفاده از آن زیاد توصیه نمی شود. برای ارتقاء کیفیت سایت موارد زیر در صورت امکان استفاده نکنید:

  1. استفاده از فلش و موسیقی
  2. اطلاعاتی که به صورت خودکار شروع به پخش می شود
  3. اطلاعات اضافی مانند فیلم و تصویر که سرعت استفاده از صفحه را به شدت کاهش می دهد
  4. عدم استفاده از تصاویر متحرک و چشمک زن
  •  طراحی سایت برای تمامی مرورگرهای موجود در بازار

طراحی سایت بایستی به گونه ای باشد که در دسترس عموم قرار گیرد و در تمامی مرورگرها قابل استفاده باشد. طراحی سایت نباید فقط برای مرورگرهای مدرن باشد چرا که هر کسی دسترسی به نرم افزار روز ندارد.

با انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب رستگار شوید!

دنیای کنونی نیازمند استفاده از امکانات اینترنت است. اگر کالایی دارید که می خواهید به بهترین شکل ممکن تبلیغ شود و یا کسب و کار خود را به صورت حرفه ای دنبال می کنید بهتر است ابتدا به یک شرکت طراحی سایت حرفه ای قدم بگذارید. رعایت نکات مهم ذکر شده در بالا وب سایت شما را به یک سایت حرفه ای تبدیل می نماید و رضایت مشتری را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار