ویژه اندرویدی ها؛

20 نرم افزار برتر ایرانی برای تلفن همراه + دانلود

اگر از علاقه مندان به نرم افزارهای ایرانی و فارسی هستید، می توانید با دانلود نرم افزارهای معرفی شده از برنامه نویسان کشورمان حمایت کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ برای حمایت از برنامه نویسان و برنامه سازان ایرانی دریچه برترین نرم افزارهای ایرانی را در گزارش های مختلفی معرفی کرده است که در این گزارش قصد معرفی مجموعه ای کامل از این نرم افزارها را دارد، شما می توانید با دانلود و نصب نرم افزارهای ایرانی در تلفن همراهتان از برنامه نویسان ایرانی حمایت کنید.


با مطالعه ی داستان های شاهنامه با قهرمان بزرگ ایرانی آشنا شوید
اگر بخواهیم بزرگترین شاعر ایرانی و فارسی سرا را انتخاب کنیم، بدون شک فروسی یکی از گزینه های اصلی است، زیرا فردوسی با سرایش شاهنامه سبب حفظ زبان فارسی و شناخته شدن قهرمانان ایرانی شده است، شاید در این زمان هم مطالعه ی داستان های شاهنامه، بهترین گزینه برای مقابله با تهاجم فرهنگی و نفوذ شخصیت های تخیلی و ساختگی غرب باشد. در این نرم افزار Shahname جذاب و شیرین 18 داستان زیبا از قهرمانان بزرگ ایرانی گنجانده شده است، که با مطالعه آن می توانید با قهرمانان ایرانی آشنا و سبب حفظ زبان فارسی شوید. 

 




قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1.1 مگابایت


گوشی خود را به دفتر نقاشی تبدیل کنید
"دفتر نقاشی من" یک نرم افزار فارسی ویژه علاقه مندان به نقاشی است، که می توانید در هر لحظه با تلفن همراه آثار دلخواه خود را خلق کنید. شاید این سوال برایتان پیش آید که برنامه با نرم افزارهای مشابه خارجی چه فرقی دارد، نرم افزار معرفی شده دارای رابط و محیط کاربری فارسی است، که این ویژگی به کاربر کمک می کند، به آسانی از ابزارهای برنامه بهره ببرد. در ضمن این نرم افزار به دلیل دارا بودن محیط فارسی می تواند کار کودکان را برای نقاشی کشیدن و استفاده از ابزارها آسان کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری زیبا و فارسی، ابزارهای بیشتر نسبت به نسخه های خارجی، امکان ذخیره نقاشی ها در مکان دلخواه و ... اشاره کرد.

 




قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 235 کیلوبایت


"طراح دکوراسیون خانه" در گوشی همراه شما
زیبایی خانه ها به بزرگی آن ها نیست، بلکه یکی از مهم ترین دلایل زیبایی منزل نحوه و مکان قرار گیری وسائل یا همان دکوراسیون است، با استفاده از دکوراسیون های زیبا و کاربردی می توان علاوه بر زیباسازی منزل یا محل کار، از فضای های بدون استفاده نهایت بهره را برد. در نرم افزار "دکوراسیون" روش های متنوعی برای طراحی دکوراسیون قسمت های مختلف خانه یا محل کار با سلیقه های گوناگون گنجانده شده است. با استفاده از دکوراسون های معرفی شده در نرم افزار، می توانید خانه یا محل کارتان را بزرگ تر جلوه دهید. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: استفاده از جدیدترین روش های طراحی دکوراسون در سال 2014، وجود دکوراسیون های مختلف برای خانه های بزرگ و کوچک، نحوه چیدمان صحیح وسائل و ... اشاره کرد.

 



قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1.4 مگابایت


با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آشنا شوید
از این به بعد می توانید به جای حمل کتاب قانون اساسی به صورت فیزیکی، آن را به صورت مجازی و در درون تلفن همراه خود داشته باشید، با استفاده از اپلیکیشن "قانون اساسی" می توانید در هر زمان به قانون اساسی کشور دسترسی داشته باشید و به آسانی در آن موضوع های مورد نظر خود را پیدا کنید. در نرم افزار معرفی شده، اصول 177 گانه قانون اساسی به ترتیب برای شما جمع آوری شده است.

 





قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 359 کیلوبایت


"فرهنگ نام" نرم‌افزاری جامع برای انتخاب نام فرزندان
انتخاب نام نیکو و مناسب برای فرزندان یکی از دغدغه های اساسی والدین است، نرم افزار "فرهنگ نام" با دارا بودن بیش از 6 هزار نام ایرانی، خارجی و همچنین قدیمی و باستانی می تواند به شما در انتخاب نام فرزندانتان کمک کند. در این نرم افزار دسته بندی ها و بخش های مختلفی همچون نام های ایرانی، کردی، آذری، گیلکی، خارجی و مذهبی گنجانده شده است. در ضمن برنامه علاوه بر معرفی نام های متنوع می تواند شما را با پیشینه و مفهوم هر یک از اسم ها آشنا کند. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری زیبا، تنوع مناسب، استفاده از منابع مرجع و ... اشاره کرد.

 





قابل اجرا در اندروید 2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 638 کیلوبایت


چگونه با اضطراب مقابله کنیم
اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه در مواقع ضروری و خاص دچار استرس و اضطراب می شوید، این برنامه Anxity می تواند به شما کمک کند تا با روش های علمی و پزشکی به اضطراب خود غلبه کنید. مطالب موجود در نرم افزار کاملا علمی بوده و از مطالب مرجع آموزش روانپزشکی و روانشناسی در ایران تهیه شده است. تست اضطراب بک Beck که در این مجموعه استفاده شده از نظر علمی کاملا ثابت شده و به طور گسترده در کار بالینی و تحقیقاتی استفاده می شود. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: استفاده از روش های علمی، توضیح علائم و ویژگی های اضطراب، محیط کاربری زیبا و ... اشاره کرد.

 





قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
حجم نرم افزار: 374 کیلوبایت


با خواص سبزیجات آشنا شوید
سبزیجات دارای خواص و ویژگی های مختلفی هستند که این نرم افزار Khavase Sabzijat به تشریح ویژگی تعدادی از سبزیجات پرداخته است. در این نرم افزار به تشریح خواص سبزیجاتی چون: هویج، فلفل، کلم، سیر، پیاز، سیب زمینی، بادمجان و ... پرداخته است. با مطالعه ی مطالب موجود در نرم افزار تا حدی با ویژگی های سبزیجات آشنا می شوید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: استفاده از منابع معتبر، محیط کاربری زیبا، بهینه سازی شده برای تبلت های اندرویدی و ... اشاره کرد.

 




قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 3.9 مگابایت


 برنامه بحارالانوار (جلد اول) 
بحارالانوار مجموعه ای نفیس از احادیث ائمه ی اطهار است، که توسط مرحوم علامه مجلسی گرد آوری شده است. در این نرم افزار 80 داستان و حدیث بسیار زیبا به زبان فارسی وجود دارد، که در محیطی زیبا می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. در هر داستان عدد هایی در داخل پرانتز وجود دارد تا با داشتن آن عدد ها بتوانید به قسمت منابع رجوع کرده و منبع دقیق هر داستان را ببینید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان جستجو، فهرست بندی کامل و به ترتیب، استفاده از فونت نوشتاری زیبا و ... اشاره کرد.

 




قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 496 کیلوبایت


سخن بزرگان را روی تلفن همراه خود داشته باشید
 نرم افزار "سخن بزرگان" در برگیرنده بهترین و آموزنده ترین سخنان افراد مشهور جهان است که این سخنان در بخش های مختلف دسته بندی شده اند و دسته بندی های موجود عبارت اند از: پدر و مادر، آرزو، جوانی و پیری، آزمایش و امتحان، اراده و پشتکار، همت و ... . از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: گروه بندی و دسته بندی به ترتیب سبک، امکان تغییر اندازه فونت ها، قابلیت جستجو در نرم افزار با نوشتن کلمات کلیدی و ... اشاره کرد. در ضمن قادر خواهید بود که مطالب محبوب را با استفاده از پیامک یا شبکه های اجتماعی برای دوستانتان ارسال کنید.

 




قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1.6 مگابایت


دیکشنری تخصصی معماری ویژه دانشجویان و مهندسان
اکثر ما از دیکشنری فقط برای ترجمه متون انگلیسی یا زبان های دیگر استفاده می کنیم، اما تمامی رشته ها برای خود دارای دیشکنری تخصصی و علمی هستند. در این گزارش قصد معرفی دیشکنری رشته ی معماری را که به دو زبان فارسی و انگلیسی آماده شده است را داریم. در این دیکشنری کامل 14500 لغت تخصصی رشته ی معماری با ترجمه قرار داده شده است و می توانید به آسانی با معانی انگلیسی و فارسی کلمات آشنا شوید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان جستجو کلمات به صورت انگلیسی و فارسی، قابلیت تلفظ صوتی کلمات، امکان جستجو کلمات در موتور جستجوی گوگل و ... اشاره کرد. اگر یک مهندس یا دانشجوی رشته ی معماری هستید، دریچه پیشنهاد می کند این نرم افزار Architecture Dictionary را از دست ندهید.

 





قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
حجم نرم افزار: 907 کیلوبایت


چگونه اعتماد به نفس خود را تقویت کنیم؟
برای تقویت و افزایش اعتماد به نفس راهکارهایی مختلف و کاربردی وجود دارد که در این نرم افزار Etemad Be Nafs با 24 روش تقویت اعتماد به نفش آشنا می شوید. اگر دوست دارید که اعتماد به نفس خود را از طریق راهکارهای علمی و عملی افزایش دهید برنامه معرفی شده را به صورت رایگان دانلود کنید. استفاده از این نرم افزار سبب افزایش شادابی و کاهش استرس و فشارهای روانی می شود. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: استفاده از روش های معرفی شده توسط پزشکان، توضیح ساده و روان، محیط کاربری زیبا و ... اشاره کرد.

 





قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1 مگابایت


امور مرتبط با سربازی را به صورت غیر حضوری انجام دهید
انجام امور مرتبط با سربازی دارای مراحل اداری و خدمات غیر حضوری مختلفی است، با استفاده از این نرم افزار Sarbazi Estelam ایرانی می توانید بدون مراجعه به پلیس + 10 کارهای سربازی خود را انجام دهید. از خدمات که در این نرم افزار گنجانده شده است باید به مواردی چون: تولید کد سخا، استعلام وضعیت خدمت، استعلام وضعیت مشمولیت، پیام به نظام وظیفه و ... اشاره کرد. توجه داشته باشید که این برنامه فقط برای راحتی کاربران طراحی شده است و گرنه می توانید به صورت پیامکی هم از موارد ذکر شده مطلع شوید، در ضمن نرم افزار هم با ارسال پیامک کار می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: افزایش سرعت کاربر،  عدم نیاز به دسترسی به اینترنت، ایجاد محیط جامع و ... اشاره کرد.

 





قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1.1 مگابایت


این نرم افزار به شما می گوید چقدر اضافه وزن داريد
برای تشخیص چاقی و لاغری فقط دانستن وزن کافی نیست و کسی که از لحاظ وزنی بالا باشد چاق محسوب نمی شود، بلکه برای محاسبه چاقی یا لاغری باید با استفاده از فرمول ها، نسبت وزن به قد را محاسبه کرد، آن جا است که می توان تشخیص داد فرد چاق است یا لاغر. برای تشخیص چاقی یا لاغری از فرمول شاخص حجم بدن bmi استفاده می شود و در تمامی جهان برای چاقی از فرمول bmi استفاده می کنند، البته این محاسبات را خودتان هم می توانید به صورت دستی انجام دهید ولی این برنامه Chagh Sanj برای راحتی شما ارائه شده است. ویژگی های اصلی نرم افزار: محیط کاربری فارسی، محاسبه صحیح اطلاعات، طراحی زیبا و ... اشاره کرد.

 




قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 921 کیلوبایت


با رازهای شاد بودن در محل کار آشنا شوید
اگر آدم شادی در محل کارتان نیستید و از کارتان لذت نمی برید و به دنبال رازهای شاد بودن می گردید ، این برنامه Raz Shad Boodan مناسب شما است و به کمک آن می توانید شادی و نشاط را وارد محل کارتان کنید. درون برنامه 17 راهکار و ترفند علمی گنجانده شده است که استفاده از هر یک موارد ذکر شده سبب افزایش شادابی شما در محل کار می شود. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری زیبا، استفاده از منابع علمی، امکان دسترسی به اینترنت و ... اشاره کرد.

 




قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 841 کیلوبایت


"آیا می دانید"هایی که شما را شگفت زده می کنند
 اطلاعات علمی و تخصصی موجود در برنامه های "آیا می دانید؟" همیشه برای تمامی افراد جذاب و باورنکردنی است و بسیاری از افراد دوست دارند اوقات فراغت خود را با این سرگرمی جالب پر کنند تا هم به اطلاعات علمی آن ها افزوده شود و هم اوقات آزاد آن ها پر شود. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان ارسال آیا می دانیدها با استفاده از پیامک، محیط کاربری و گرافیکی زیبا، قابلیت ایجاد لیست آیا می دانیدهای مورد علاقه و ... اشاره کرد.

 




قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1.6 مگابایت


به کودکان خود نماز را به صورت تصویری آموزش دهید
نماز یکی از بهترین راه های برقراری ارتباط با خداوند است و دارای مراحل مختلفی است که شاید آموزش آن ها به کودکان ساده نباشد. بهترین روش یادگیری برای کودکان و نوجوانان استفاده از روش های تصویری است، نرم افزار "آموزش نماز" می تواند به پدرها و مادرها کمک کند تا به آسانی و به صورت دقیق احکام و موارد مرتبط با نماز را به کودکان خود بیاموزند. برنامه معرفی شده ابتدا آموزش خود را از وضو گرفتن شروع می کند و سپس به ترتیب مراحل انجام نماز یومیه و مستحبات مرتبط را توضیح می دهد. در ضمن احکام و مستحبات موجود در نماز به صورت کامل و با زبانی ساده توضیح داده شده است. دریچه یشنهاد می کند برای آموزش نماز و احکام آن به کودکانتان از این نرم افزار Namaz Learning استفاده کنید.

 

 



قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1.6 مگابایت


با 10 میوه پر خاصیت آشنا شوید
اکثر میوه ها دارای خواص و ویژگی های فراوانی هستند، حال یک برنامه نویس ایرانی با جمع آوری خواص تعدادی از میوه ها، نرم افزاری بسیار مفید و جامع را ایجاد کرده است. در برنامه Mive Por Khasiyat خواص کامل میوه های انار، توت فرنگی، طالبی، تمشک، هندوانه، شلیل، گریپ فروت و آناناس گنجانده شده است و شما می توانید با مطالعه ی مطالب موجود در نرم افزار تا حدی با ویژگی های هر میوه آشنا شوید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: استفاده از منابع معتبر، محیط کاربری زیبا، بهینه سازی شده برای تبلت های اندرویدی و ... اشاره کرد.

 

 



قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 3.4 مگابایت


قبل از همه از زمان وقوع زلزله خبردار شوید
کشور ما در یکی از مناطق زلزله خیز جهان واقع شده است و هر لحظه امکان وقوع زلزله در هر نقطه ایران وجود دارد، حال نرم افزار زلزله نگار که حاصل تلاش های برنامه نویسان کشورمان است، می تواند شما را از وقوع زلزله و ویژگی های آن در سراسر کشور مطلع سازد. این برنامه توسط موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران پشتیبانی و به روز می شود. شاید با خود بگویید که مثلا چه فایده ای دارد که بدانیم چه مقدار زلزله قبلی در کجا و در چه زمانی اتفاق افتاده و شدت ریشتر آن به چه میزان است؟ اگر چنین فکری می کنید کاملا در اشتباه هستید چون هر زلزله ای پیش از آمدن پیش لرزه ای دارد که اگر شما از آن آگاه شوید دیگر می دانید که در همان روز زلزله ای خواهد آمد و اقدامات لازم را انجام خواهید داد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ارائه اطلاعات دقیق و قابل اعتماد، محیط کاربری زیبا، پوشش سراسری کشور و ... اشاره کرد.


عکس هایی از نمایه نرم افزار:

  




قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
حجم نرم افزار: 2.5 مگابایت


قضاوت های امیرالمومنین (ع) 
نرم افزار مذهبی Ghezavat شامل قضاوت های حکیمانه امیر المومنین (ع) در مسائل مختلف است، برنامه شامل 470 مطلب در مورد قضاوت امام علی (ع) است که این 470 مطلب در 5 فصل و 25 بخش مختلف دسته بندی شده اند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی، منوی کشویی برای دسترسی سریع تر کاربر، امکان دسته بندی مطالب خوانده شده و خوانده نشده و ... اشاره کرد. همچنین برای سهولت در استفاده از نرم افزار شما می توانید مطالب خوانده شده را مشخص کنید تا از مطالب خوانده نشده تفکیک شوند. دریچه به شما پیشنهاد می کند، این نرم افزار را به صورت رایگان از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید.

  




قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 4.1 مگابایت


اولین آنتی ویروس هوشمند ایرانی
پس از ساخت و معرفی آنتی ویروس های ایرانی برای رایانه، این بار نوبت سیستم عامل اندروید است که برای آن آنتی ویروس و ضد بد افزار ایرانی معرفی کنیم. آنتی ویروس حقاف می تواند به صورت لحظه ای از گوشی یا تبلت اندرویدی شما در برابر بد افزارها و برنامه های جاسوسی مراقبت کند. نرم افزار بسیار قدرتمند است و می توان آن را از لحاظ کارایی با آنتی ویروس های خارجی مقایسه کرد، برنامه با موتور جستجوی قدرتمند خود می تواند گوشی شما را اسکن کند و تمامی ویروس های شناسایی شده را به بهترین شکل ممکن حذف می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: اسکن فایل های موجود در کارت حافظه جانبی و داخلی، انجام کامل چرخه ی ویروس یابی و حذف آن ها، بررسی لحظه ای گوشی و ... اشاره کرد.

 





قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 427 کیلوبایت



لطفا نظرات خود را درباره نرم افزارهای ایرانی معرفی شده در بخش نظرات با سایر کاربران به اشتراک بگذارید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرنوش
۲۳:۲۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
سلام ببخشید یه نرم افزاری ایرانی هست هم شکل اینستاگرامه ینی قابلیت هایه اینستا رو داره میشه داخل پست گزاشت و از این جور کارا البته میدونم روبیکا هست ولی یه نرم افزار دیگه بود اسمشو یادم رفته لطف میکنید بگید چی هست
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۲:۴۹ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
سلام من چند ادرس می خوام که فتوشاب که همراه تمرین یرورباشد
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۰:۳۵ ۱۰ فروردين ۱۳۹۷
خیلی عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۴۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
اسمش چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۶
درضمن برنامه هاتون واقعا عالی هست
Iran (Islamic Republic of)
شبکه اجتماعی
۲۰:۱۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
با عرض سلام و وقت بخیر
لطفا اپلیکیشن شبکه اجتماعی .... را در سایت خود قرار دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
لطفا نام آدرس شبکه را منتشر نمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
محمد عمر
۰۸:۳۰ ۱۶ تير ۱۳۹۶
برنامه هاتون عالی هستن
Iran (Islamic Republic of)
محمد عمر
۰۸:۳۰ ۱۶ تير ۱۳۹۶
برنامه هاتون عالی هستن
Iran (Islamic Republic of)
محمد عمر
۰۸:۳۰ ۱۶ تير ۱۳۹۶
برنامه هاتون عالی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
مرسی ممنون از سایت خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
سلام
برنامه‌های های مفید و حتی ضروری برای همه، ممنون از باشگاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۶ بهمن ۱۳۹۴
خوب بودن لطفا برنامه
برای خواص گیاهان و میوه ها رو بیشتر کنید سپاسگزارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۲ دی ۱۳۹۴
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
سیمبین هم بزارین ن فقط اندروید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۷ آذر ۱۳۹۴
مرسی از برنامه های خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۱۶ آذر ۱۳۹۴
خیلی مر300000000000000
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
عالی بود.کاش دیگر برنامه های رایانه ای و موبایلی را هم به چنین سبکی میشد ارائه کرد.ممنون که انقد زیبا انجام داده اید.
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۱۸:۵۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
سلام جالب بود .
Iran (Islamic Republic of)
یاشار
۰۰:۵۳ ۱۹ تير ۱۳۹۴
برنامه هاتون خوبن
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۵۷ ۱۵ تير ۱۳۹۴
سلام اگه میشه بازی با گرافیک بالا هم بزارید
United States of America
امید
۰۲:۴۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
ممنون .موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
abbas
۱۹:۵۴ ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۶:۰۷ ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
عالی بود ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام مرسی
United States of America
حسین
۱۹:۴۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام
عالیه خداقوت برنامه نویسان ایرانی....
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۱۹:۲۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
با سلام خیلی سپاس از زحمات شما دوستان گرامی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مرتضى
۰۰:۲۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام برأى ايفون برنامه بزاريد ممنون
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۷:۵۴ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام
چرا فایل نصبی این نرم افزارها برای ورژن 4.2.2 وجودندارد؟
Iran (Islamic Republic of)
سید علی
۱۹:۰۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
خالد
۱۷:۲۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
بس این نرم افزاراستان شناسی کجاست
Iran (Islamic Republic of)
صابر
۲۰:۲۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
ممنون برنامه های خوبی و کاربردی هستن
Iran (Islamic Republic of)
الي
۰۷:۲۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۳
هنوز استفاده نكردم ،اگرديدم خوب بود نظر ميدم
Iran (Islamic Republic of)
هلیا
۱۶:۵۲ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
واقعا همشون عالی بود من همه رو دانلود کردم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۵:۵۹ ۲۶ مهر ۱۳۹۳
ممنون عالی بود.بازم نرم افزارای ایرانی بذارید حتما استفاده میکنیم
United States of America
pedram
۲۱:۴۳ ۲۴ تير ۱۳۹۳
من موقع نصب parse erorمیده.چکار کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
اميرحسن
۰۲:۰۴ ۲۳ تير ۱۳۹۳
لطفاآنتي ويروس ايراني براي كامپيوتر هم بگذاريد.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۵۶ ۲۲ تير ۱۳۹۳
سلام خیلی خوبه اما لطفا بجای عدد تو شناسایی لینک دانلود اپلیکیشنها از اسم فینگیلیششون استفاده کنین.
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۵:۳۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
سایت جالبی دارین
ممنون
United States of America
اسدالله باقركاظمي
۰۰:۵۱ ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
با عرض سلام و خسته نباشيد به مديران و دست اندركاران سايت .
واقعا عالي بود و اميد وارم كه براي كامپيوتر هم از اينگونه برنامه ها بگذاريد . با سپاس
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۰۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
ممنون عالی بود.
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۰۷:۵۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
نرم افزارا همش عالی هستن من که راضی هستم تشکر
United States of America
پرویز دهداری
۰۲:۱۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
اون نرم افزار خدمت سربازی رو من برای پیگیری کار های خدمتم دانلود کردم.جواب نداد
Iran (Islamic Republic of)
mohsen
۰۱:۱۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
ممنون از نرم افزارهای خوبی که معرفی کردید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۵۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
ممنون جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۵:۲۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
عالی بود تشکر خصوصا برنامه بحارالانوار .
United States of America
اسدالله باقركاظمي
۰۲:۳۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام و تشكر از برنامه سازان ايراني به اميد روزي كه خودمان نياز خودمان را بر آورده كنيم
بسيار عالي بودند
من به نوبه خودم تشكر ميكنم
United States of America
mehrdad
۲۳:۱۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام برنامه ها عالی بودن
Iran (Islamic Republic of)
morteza
۱۹:۴۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
درسته اندروید بورسه ولی سیمبین هم خوبه.. لطفا چندتا برنامه .نرم افزار سیمبین هم معرفی کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۰۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
احسنت از اينکه اين همه نرم افزار در اختيار ما قرار داديد.
زنده باد بچه هاي خبرنگاران جوان
Iran (Islamic Republic of)
yaghobi
۱۲:۴۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
فقط وفقط اندروید خدایا یه شانسی هم به ما جاوایا بده که یکی هم بفکرمون باشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۴۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
خوب بید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۵۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
خیلی خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۵۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
دستتون درد نکنه عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۴:۳۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
مرسی خوب بودن لطفا برنامه فارسی زبان بیشتر بذارید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۵۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام خداقوت واقعا دانلود خیلی راحته
Iran (Islamic Republic of)
رامتین
۱۱:۰۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
کارتون جالب بود مرسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
از تلاش همه شما قدر دانی وتشکر می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ایوب
۱۰:۲۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
من برای دانلود این فایل ها مشکل دارم وقتی رو گزینه دانلود می زنم من را به صفحه ای دیگر انتقال مودهد و هی این کار را می کند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۱۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام علیک ببخشید فکرکنم جاوا مرده است قربون دستت دوسه تا نرم افزار جاوا لمسی بزار تامردمم رازی باشند فقط شما دل اندرویدی هارا شاد می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
از اين كه فقط براي اندرويد ميزارين و بقيه رو ناديده مي‌گيرين ، شاكي‌ام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
aaaaaaaaaaaaaaaaaali
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
ممنون . بسیار عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ashena
۰۷:۲۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
چه خوب بوداگرکه برنامه نویس های ایرانی برای سیمبین هم برنامه می نوشتند.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی 159
۱۵:۵۴ ۲۲ تير ۱۳۹۳
سیمبیان هم شد سیستم عامل
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۳۳ ۱۴ آذر ۱۳۹۵
چرا فقط بر اندروید می سازند اونا که سیستم عامل های دیگه ای دارند چکار کنند
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۲۳:۴۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
عالی بود ممنون. ادامه داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۲۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
چرا همه ی این ها اندرویده. چرا نرم افزار سیمین نمیذارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۲۲:۴۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
مچکرم همواره از نرم افزارهای برتر فارسی در سایت قرار دهید با تشکر از شما
Iran (Islamic Republic of)
SAEID
۲۰:۵۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
خیلی عالی بود مرسی
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۹:۱۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام برنامه هاتون حرف نداره
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۹:۱۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
نرمافزار استعلام سربازی برای هر استعلام300 تومان از شارژ کم میکند حواستون باشه
Iran (Islamic Republic of)
صیادی
۱۹:۱۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
اکثر اینا در ویندوزفون هم هست چرا اونارو نمیگید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۷:۴۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
من نرم افزار های :
1- با 10 میوه پر خاصیت آشنا شوید
2-چقدر اضافه وزن داريد
3-با خواص سبزیجات آشنا شوید
را برای مادرم دانلود کردم.
خیلی هم خوشحال شد.♥♥♥
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۵:۱۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
عالی بود مثل همیشه
آخرین اخبار