افزایش اعتبارات اشتغال کمیته امداد خراسان رضوی

اعتبارات اشتغال کمیته امداد خراسان رضوی امسال 2 برابر شد .

افزایش اعتبارات اشتغال کمیته امداد خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حبیب الله آسوده مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت : 2 هزار و افزایش اعتبارات اشتغال کمیته امداد خراسان رضوی 760 میلیارد ریال اعتبارات اشتغال و خودکفایی امسال این نهاد ، در حوزه تسهیلات ارزان قیمت روستایی و شهری اخنصاص یافته که 500 میلیارد ریال از اعتبار امسال در این حوزه از منابع بانکی تامین شده است.

وی در حاشیه دیدار با تعدادی از خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد در نیشابور افزود : اعتبارات پارسال اشتغال و خودکفایی  این نهاد هزار و 230 میلیارد بود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی با اشاره به برگزاری نمایشگاه امسال توانمندسازی کمیته امداد گفت: این طرح به صورت آزمایشی در نیشابور اجرا می‌شود و محصولات تولیدی خانواده‌های توانمند شده زیرپوشش این نهاد که به خودکفایی رسیده اند معرفی و عرضه خواهد شد.

آسوده گفت : بیش از 50 هزار یتیم و افراد بدسرپرست یا دارای سرپرست ناتوان زیرپوشش کمیته امداد خراسان رضوی هستند.

وی افزود: 123 هزار خانواده معیشت بگیر در خراسان رضوی زیرپوشش کمیته امداد هستند و حدود 80 هزار نفر سرپرستان خانواده‌های زیرپوشش سالمندند.

گتنی است جلب مشارکت مردم در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین، هدفگذاری جذب 50 هزار حامی تا پایان امسال و ساماندهی رفع مشکل مسکن خانواده‌های بدون مسکن از دیگر موضوعات مطرح در این دیدار بود.
 
انتهای پیام // ف.م
 
 

دو برابر شدن اعتبارات اشتغال کمیته امداد خراسان رضوی

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.