مبارزه با قاچاق کالا در رفع بیکاری و ایجاد اشتغال موثر است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز، راه اصلی و مهمی برای پایداری اقتصادی کشورها، توسعه اشتغال و رفع بیکاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در دیدار با اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان گفت : تلاش تمامی دستگاه‌ها بر ایجاد بازار‌های داخلی و خارجی برای محصولات تولیدی در کشور است، زیرا با چرخش چرخ‌های تولید، بیکاری رفع شده و از تبعات بعدی آن نیز پیشگیری می‌شود.

وی اظهارداشت: برای توسعه تولید و اشتغال در جامعه نباید اجازه داد که هر کالایی وارد کشور است و از این رو نقش گمرکات بسیار مهم است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تاکید کرد: اگر هر کشوری مرز‌های خود را برای ورود کالا‌های مختلف باز بگذارد و اجازه ورود هر کالایی را بدهد، راه‌های تولید بسته شده، زیرساخت‌های تولید از بین رفته و موجب می‌شود که در برخی کشور‌ها تولید تعطیل شده و به مرور زمان، کالا‌های بی کیفیت جای خود را به کالا‌های با کیفیت داده و بازار این کشور‌ها از این کالا‌ها پرشود.

وی گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز اگر جدی گرفته نشود، تمامی زیرساخت‌های تولید دچار مشکل خواهد شد و در پی آن، ایجاد شغل و تحقق امنیت شغلی نیز دچار مشکلات جدی می‌شود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: مبارزه با قاچاق کالا و ارز به نفع عامه مردم است، زیرا موجب توسعه اشتغال و درآمد در جامعه می‌شود.
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تاکید کرد: دولت‌ها در اجرای وظایف ذاتی خود نباید اجازه دهند که کالا‌ها از مبادی غیر رسمی وارد کشور شود و باید با جماعت ناامنی که اقدام به قاچاق مواد مخدر می‌کنند، مبارزه جدی شود.

وی ادامه داد: ماموریت تمامی مسئولان خدمت به مردم، تولید، توسعه اشتغال و جلوگیری از رکود بازار است.

انتهای پیام/ی

لزوم مبارزه جدی باقاچاق کالا

برچسب ها: قاچاق ، نمازجمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار