سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز از بهترین راه‌های حمایت از کالای ایرانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حمید ملانوری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به مناسبت هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و نامگذاری سال جاری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز امری ضروری و مهم در کشور است.

وی بیان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صورتی قاطع‌تر و جدی‌تر در سال جاری از سوی دستگاه‌های مربوطه پیگیری خواهد شد.

وی اظهارداشت: کمیسیون‌های برنامه ریزی و هماهنگی نظارت در استان‌ها و از جمله در استان کرمان تشکیل شده و امسال برخورد قاطع‌تر و مبارزه جدی‌تر را در برنامه خوددارند.

ملانوری  گفت: استان کرمان به دلیل همجواری با استان سیستان و بلوچستان در معرض قاچاق سوخت و احشام است و از سوی دیگر به دلیل همجواری با هرمزگان، از مبادی اصلی ورود کالا‌های قاچاق است که برنامه ریزی مناسبی برای برخورد با این موارد انجام شده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان عنوان کرد: در سفر اخیر مدیرعامل سازمان اموال تملیکی کشور به کرمان برنامه ریزی مناسبی برای تامین انبار‌ها و نیروی انسانی مورد نیاز در شرق، جنوب و غرب استان کرمان انجام شده است تا با همکاری فرمانداری ها، نیرو‌های مربوطه بتوانند با خیال آسوده‌تر برای کشف کالا‌های قاچاق اقدام کنند.

ملانوری یادآور شد: کالا‌های قاچاق مکشوفه در استان کرمان در انبار‌های پیش بینی شده نگهداری شده و بر اساس قانون برای فروش یا تعیین تکلیف آن‌ها اقدام می‌شود.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان نیز گفت: نیرو‌های دست اندرکار درمبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان کرمان از نیرو‌های تلاشگر، نجیب، پاک دست و بسیجی هستند.

ابراهیم شهریاری افزود: درراستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به منظور تحقق خواسته‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در این حوزه، در سال جاری به موضوع پیشگیری و فرهنگسازی تاکید ویژه‌ای شده است.

انتهای پیام/ی

مبارزه با قاچاق کالا و ارز، بهترین راه حمایت از کالای ایرانی است

برچسب ها: استانداری ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.