ایجاد انبار یکی از اولویت‌های ستاد مبارزه با قاچاق کالا در کرمان

سرپرست استانداری کرمان گفت :ایجاد انبار‌های ستاد مبارزه با قاچاق کالا، در گرو تامین سازمان اموال تملیکی کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدائی سرپرست استانداری کرمان در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان گفت: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تا پایان سال ۹۹ ساختمان‌های اداری و انبار و همچنین نیروی انسانی مورد نیاز این استان را تامین کند.

وی بر افزایش اختیارات استان کرمان در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سرعت در تعیین تکلیف کالا‌ها نیز تاکید کرد و گفت: استفاده از درآمد سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برای تامین نیاز‌های این سازمان نیز ضروری است.

وی افزود: فرمانداران جنوب، شرق و غرب استان کرمان نیز برای تامین این انبار‌ها و تامین نیروی انسانی مورد نیاز اعلام آمادگی کرده اند.

وی گفت: مقرر شده که فرمانداران شهرستان‌های کهنوج، بم و سیرجان ضمن تامین موقت انبار‌های مورد نیاز، نمایندگان خود را نیز معرفی و سازمان اموال تملیکی نیز روال قانونی را دنبال کند.

محمدعلی حقیقی مدیر سازمان اموال تملیکی استان کرمان نیز با اشاره به اینکه در سه ماه ابتدای سال جاری ۱۵ درصد کاهش مختومه شدن پرونده‌ها را داشته ایم گفت: پرونده‌های مختومه حوزه کالای قاچاق در سه ماه اول سال گذشته، ۲۸۹ مورد بوده که در سه ماه اول امسال ۲۴۷ پرونده مختومه شده است.

ابراهیم شهریاری دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان نیز با بیان اینکه دست اندرکاران مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این استان با همدلی پاک دستی و رفاقت کار می‌کنند گفت: کشفیات سال‌های ۹۵ و ۹۶ در استان کرمان معادل کشفیات ۱۰ سال قبل از آن بوده است.

وی افزود: طی سال جاری نیز میزان کشفیات کالا‌های قاچاق بیش از ۱۰۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمان نیز با بیان اینکه این استان با بیش از ۱۸۳ هزار کیلومتر وسعت، شرایط ویژه‌ای دارد و در مبادی ورودی کالای قاچاق قرار دارد گفت: یکی از ماموریت‌های پلیس مبارزه با قاچاق کالا در کنار سایر ماموریت‌های تخصصی است.
انتهای پیام/ی

کشفیات 100درصدی کالاهای قاچاق

برچسب ها: استانداری ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار