مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

کاهش ۳ میلیونی مراجعه کنندگان حضوری تامین اجتماعی

نوربخش گفت: میز خدمت و خدمات غیرحضوری موجب کاهش ۳ میلیون نفری مراجعه کنندگان تامین اجتماعی شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به پیشرفت‌های حوزه آی.سی.تی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: اقدامات موثری در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی انجام شده است.

نوربخش افرود: در بخش درمان، رسیدگی به پرونده بیماران به طور الکترونیکی اقدام موثری است که در تمام مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی به طور کامل انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح در مراکز طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی در 8 استان اجرا شده است، افزود: قطعا با اجرای این طرح، برای ایجاد سابقه بیمه شدگان و مدیریت بر مصارف و سهولت برای بیمه شده و هم برای پزشکان به صورت آنلاین و  60 درصد تعرفه ها پرداخت می شود.

وی با اشاره به خدمات موثر در بخش بیمه ای تصریح کرد: میز خدمت و خدمات غیرحضوری از مهم ترین اقدامات سازمان تامین اجتماعی بوده است و در حال حاضر با کاهش 3 میلیون نفری مراجعه کنندگان رو به رو شده ایم.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه 7 سرویس دیگر در 3 ماه آینده به صورت غیر حضوری خواهند شد اضافه کرد: پرداخت بیمه بیکاری، پرداخت کمک هزینه ازدواج، بارداری، غرامت دستمزد و هزینه فوت از جمله این خدمات است.

وی در پایان اظهار کرد: در حال حاضر حرکت به سمت الکترونیکی شدن باعث می شود که مراجعات بیمه شدگان، کارفرمایان، مستمری بگیران و کارگران کاهش پیدا کند و بتوانیم فرآیند سازمان الکترونیک را تسریع ببخشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار