پروژه‌های نیمه‌تمام استان بوشهر نیازمند ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: امسال اولویت اصلی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان است که این مهم نیازمند هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

پروژه‌های نیمه‌تمام استان بوشهر نیازمند ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رضا عوض‌پور عصر چهارشنبه در نشست برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان جم اظهار داشت: در راستای توسعه شهرستان جم طرح‌ها و پروژه‌های متعددی در دست اجرا است که تکمیل این طرح‌ها در اولویت است.

وی از تمرکز ویژه برای توسعه زیرساخت‌ها در مناطق روستایی شهرستان جم خبر داد و بیان کرد: ۵۳ میلیارد تومان در سال گذشته برای اجرای طرح‌های عمرانی جم تخصیص یافت که ۳۰ درصد مربوط به عمران شهری و روستایی بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر اضافه کرد: امسال اولویت اصلی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان است که این مهم نیازمند هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

وی از تکمیل ۳۰ پروژه عمرانی در شهرستان جم خبر داد و افزود: تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها و پروژه‌ها به ۷۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که این اعتبارات تخصیص می‌یابد.

عوض‌پور یکی از مهمترین مشکلات در شهرستان جم را هدررفت بالای آب دانست و گفت: میزان هدررفت آب در جم ۳۴ درصد است که ۱.۳ درصد از میانگین استانی بیشتر است.

وی میانگین رشد جمعیت در سطح استان بوشهر را ۲.۳ درصد عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: نرخ رشد جمعیت در شهرستان جم حدود ۶.۳ درصد است که مهاجرت از مهمترین دلایل رشد بالای جمعیت در این شهرستان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با بیان اینکه ۵۱ درصد جمعیت شهرستان جم شهرنشین و ۴۹ درصد روستانشین هستند، ادامه داد: نرخ باسوادی در جم ۹۰ درصد و نرخ بیکاری ۹ درصد است.

انتهای پیام/م

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان بوشهر نیازمند ۱۸۰۰ میلیارد تومان

برچسب ها: بیکاری ، بحران آب4
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.