افزایش ۱۴۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان درمیان

فرماندار درمیان از افزایش ۱۴۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛بشیری زاده فرماندار درمیان در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان درمیان با تأکید بر افزایش توانمندی های جوانان گفت:گسترش آگاهی در مبارزه با مصرف مواد مخدر نیازمند همکاری و مساعدت تمامی مردم و مسئولان در تمامی حوزه ها است.

 

وی افزود:مبارزه با مصرف مواد مخدر زمینه ساز پرورش استعدادها و توانمندی های فرزندان برومند ایران اسلامی در راه توسعه و آبادانی کشور است.

 

بشیری زاده با بیان اینکه دغدغه بسیاری از مردم،مسئولان و نیروی انتظامی مقابله با اعتیاد است،گفت:تنها کاری که می توان در این زمینه انجام داد، بحث پیشگیری، آموزش و آگاه سازی از طریق وسایل ارتباط جمعی است.

 

فرماندار درمیان در ادامه این جلسه با بیان اینکه جوانان سرمایه های ملی هستند که باید در مسیر توسعه کشور از آنان استفاده شود،اظهار داشت:دشمنان به صورت مستمر و پیوسته با ایجاد برنامه های مبتذل فرهنگی و همچنین تولید انواع مواد مخدر جدید به دنبال تخریب و انحراف جوانان کشور هستند.

 

وی افزود:کشور اگر نیروی انسانی متخصص،متعهد و مجرب نداشته باشد هر میزان هم منابع ، سرمایه و ثروت داشته باشد، نخواهد توانست در مسیر توسعه حرکت کند.

 

فرماندار درمیان، معتادان را افراد گرفتار و بیمار درد اعتیاد دانست و گفت:نگاه عمومی جامعه به فرد معتاد باید از حالت فعلی به حالت بیمار تغییر کند تا این افراد بتوانند به راحتی به جامعه ،کار و کانون گرم خانواده خود بازگردند.

 

وی با بیان اینکه مهارت آموزی بهبود یافتگان اعتیاد یکی از دغدغه های اصلی شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان است، اضافه کرد: آموزش مشاغل کاربردی و روز مره که نیاز زیادی به سرمایه و ابزار تولید ندارد باید اولویت آموزش بهبود یافتگان اعتیاد باشد.

 

بشیری زاده با بیان اینکه محورهای مواصلاتی شهرستان در پنج مرحله پایش شده است، اذعان داشت: کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴۵ درصد افزایش داشته و در این رابطه ۲۰۵ نفر دستگیر، سه باند قاچاق مواد مخدر منهدم و ۱۰ دستگاه خودرو و موتور سیکلت و ۱۳ دستگاه تلفن همراه توقیف شده است.

انتهای پیام/غ

کشفیات مواد مخدر در شهرستان درمیان ۱۴۵ درصد افزایش یافت

 

برچسب ها: مواد مخدر ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار