حکم عادلانه و اجرای عدالت اصلی‌ترین توقع مردم از دستگاه قضایی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردوس حکم عادلانه و اجرای عدالت را از اصلی‌ترین توقعات مردم از دستگاه قضایی عنوان کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛حجت‌الاسلام و المسلمین نسایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردوس با بیان اینکه حکم عادلانه و اجرای عدالت اصلی‌ترین توقع مردم از دستگاه قضایی است،گفت:تصادفات، توهین و موادمخدر سه جرمی است که به ترتیب در صدر جرائم شهرستان فردوس قرار دارد.

 

وی افزود:در سال گذشته یک هزار و 967 فقره پرونده کیفری وارد دادسرا شده است که به برخی از آنها رسیدگی و حکم صادر و یا در دست اقدام است.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین نسایی گفت:78 درصد از پرونده‌های سرقت منجر به دستگیری سارقین و 63 درصد از اموال مردم به صاحبانش برگردانده شده است.

 

دادستان عمومی و انقلاب فردوس بیان کرد:تمام تلاش دادستانی و آگاهی و نیروی انتظامی کشف مابقی سرقت‌های انجام شده و استرداد اموال مردم به آنها است.

 

وی گفت:یکی از اهداف ما تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها بوده که در سال گذشته این امر محقق شد.

حجت الاسلام و المسلمین نسایی قاچاقچیان موادمخدر را نابودکننده نسل بشریت دانست و افزود:برخورد قاطع با سوداگران مرگ با قاطعیت ادامه خواهد یافت.

 

دادستان عمومی و انقلاب فردوس از مردم خواست نهایت همکاری را با نیروی انتظامی داشته باشند و نسبت به حفظ اموال شان حساس باشند و هرگز اطلاعات اموال خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/غ

تصادفات،توهین و موادمخدر در صدر جرائم فردوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.