استاندار اردبیل؛

نحوه واگذاری اراضی پایاب سد خدا آفرین تعیین تکلیف شود

استاندار اردبیل گفت: با توجه به اینکه شبکه سد خدا آفرین امسال به پایان می رسد باید شرایط و وضعیت واگذاری اراضی پایاب تعیین تکلیف شود.

اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: باید جلسات توجیهی و آموزشی برای عشایر برگزار شود و اهمیت این پروژه اطلاع رسانی شود.

وی افزود: مشاورین اجرای طرح با جدیت و صورت کاربردی روند اجرای این طرح عظیم را پشتیبانی کنند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه مسئولان باید در رفع مسائل و مشکلات اجتماعی عشایر نهایت تلاش خود را بکار گیرند افزود: عشایر مردمی دلسوز و غیور هستند و توجیه آنان به نظامهای بهره برداری به جهت داشتن آرامش فکری و روحی و حس اعتماد به دولت از ضروریات است.

بهنام جو با بیان اینکه تشکیل تعاونی های تولید باید شتاب بیشتری داشته باشد گفت: با آموزش های لازم و بالابردن سطح اطلاعات و آگاهی های تخصصی عشایر می تواند با برخورداری آنان از دانش بالای زارعت توام با تجارت بهره برداری مطلوب و مناسبی از این اراضی را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: در واگذاری وام های روستایی به بهره برداران با کاهش بروکراسی اداری و کاغذ بازی های دست و پاگیر می توان اعتماد مردم به مسوولین را افزایش داد.

استاندار اردبیل با اشاره به اعطای وام کم بهره در بخش کشاورزی افزود: با ۴۰میلیارد تومان وام کم بهره می توان برای 1600 نفر اشتغال ایجاد کرد و همه باید در راستای ایجاد۲۰ هزار شغل تلاش کنند.

انتهای پیام/ح

تشکیل تعاونی های تولید باید شتاب بیشتری داشته باشد

برچسب ها: سدسازی ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.