نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸ با موضوع شهر هوشمند فردا افتتاح می‌شود

بزرگترین نمایشگاه تخصصی حوزه تکنولوژی و نوآوری (INOTEX ۲۰۱۸) از فردا (۱۴ تیرماه) با موضوع شهر هوشمند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛   بزرگترین نمایشگاه تخصصی حوزه تکنولوژی و نوآوری (INOTEX ۲۰۱۸) از فردا ۱۴ لغایت ۱۶ تیرماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود؛ این نمایشگاه بزرگترین رویدادی است که در آن استارت‌آپ‌ها، سرمایه گذران و شتاب دهنده‌ها برای افزایش هم افزایی در کنار یکدیگر جمع می‌شوند

نمایشگاه اینوتکس  به همت پارک فناوری پردیس و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور ۱۵۰ استارت‌آپ، ۱۶ شتاب‌دهنده، ۱۱ سرمایه‌گذار خطرپذیر و بیش از ۱۰۰ شرکت دانش بنیان در محل نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) برگزار خواهد شد.

نمایشگاه امسال اینوتکس یک بخش جدیدی به نام «استیج» دارد که  در یک برنامه سه روزه چالش‌های استارت‌آپی ایران را بررسی می‌کند همچنین موضوعاتی چون سرمایه‌گذاری اولیه و کلان، موضوعات حقوقی، مشکلات توسعه فنی و رشد استارت‌آپ‌ها هم در این بخش پیش‌بینی شده است و رویداد بانی و  صبح خلاق تهران هم در حاشیه استیج امسال برگزارخواهد شد.

ارتباط میان استارت‌آپ‌ها به کمک بخش‌های مختلف نمایشگاه اینوتکس

استارت‌آپ‌ها برای فعالیت بهتر به پل ارتباطی احتیاج دارند که اینوتکس تلنت به عنوان برنامه ویژه امسال نمایشگاه پل ارتباطی نقش موثری را بین استارت‌آپ‌ها و متقاضیان جویای کار را ایفا می‌کند.

اینوتکس تلنت به فارغ التحصیلان شرکت‌های دانش‌بنیان کمک می‌کند تا با فرصت‌های شغلی آشنا شوند و در حاشیه اینوتکس ۲۰۱۸، فن‌بازار‌های سراسر کشور در قالب گردهمایی‌های فکری به تبادل ایده می‌پردازند.

یکی دیگر از برنامه‌های امسال نمایشگاه، برگزاری دومین نشست تجاری فناوری (D ۸) با حضور شرکت‌های فناور ۴ کشور مختلف است ؛ این نشست حول محور انرژی‌های تجدیدپذیر تشکیل می‌شود و با محوریت بررسی فرصت‌های مناسب برای مشارکت به بررسی موضوعات مختلف می‌پردازد.

و در مراسم افتتاحیه امسال نمایشگاه برندگان هکتان اینوتکس که یک هفته قبل از برگزاری نمایشگاه آغاز شده اعلام خواهند شد و در روز‌های اول و دوم نمایشگاه ۵ پنل تخصصی شبکه سازی نوآوری با حضور اساتید بین‌المللی با موضوع شهر هوشمند برگزار خواهد شد.

موضوع اصلی نمایشگاه اینوتکس امسال «شهر هوشمند» است و با نگاه مخصوص به مدیریت هوشمند انرژی، حمل و نقل هوشمند، اینترنت اشیا، زیرساخت‌های هوشمند، بهداشت و سلامت هوشمند و محیط و محل زندگی هوشمند برگزار می‌شود و در همین راستا اولین گردهمایی شهرداری‌های کلان‌شهر‌های ایران با حضور شهرداران، در حاشیه اینوتکس ۲۰۱۸ و با هدف تبیین مفهوم شهر هوشمند برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری، در ۶ دوره میزبان بیش از ۷۵۰ شرکت فناور از ۲۵ کشور جهان بوده و بیش از ۱۳۰ سند همکاری در دوره‌های گذشته منعقد شده است. امسال هم بیش از هزار فعال در حوزه نوآوری و فناوری در قالب استارت آپ و شرکت دانش بنیان در نمایشگاه اینوتکس شرکت می‌کنند این نمایشگاه از روز پنجشنبه ۱۴ تا شنبه ۱۶ تیرماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب برای حضور علاقمندان برپاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.