اعتبارات اختصاص یافته به روستا‌های فارس نیازمند اصلاح است

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس گفت: حجم اعتبارات تخصیصی به روستا‌های استان فارس نیازمند اصلاح است، و باید ارزش افزوده متناسب به روستا‌ها تعلق گیرد.

اعتبارات اختصاص یافته به روستا‌های فارس نیازمند اصلاح استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کمال پاک فطرت مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس بیان کرد: استان فارس با دو هزار و ۱۱۲ دهیاری و چهار هزار و ۱۵۲ روستا با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار و تهران با حدود ۴۰۰ روستا هزار میلیارد تومان اعتبار دارد.

وی با تاکید بر لزوم اهمیت قائل شدن برای کار دهیاران و نقش آنان در پیشبرد امور روستاهاٰ تصریح کرد: با همکاری نمایندگان و فرمانداران استان فارس و پیگیری مکاتبات انجام شده با مراجع ذیربط تلاش می‌شود، هر چه سریع‌تر حق و حقوق و مطالبات باقی مانده روستا‌ها و دهیاری‌ها پرداخت شود.

پاک‌فطرت با اشاره به نقش دهیاران در توسعه روستاها، تصریح کرد: دهیاران به عنوان مدیران روستا‌ها از آغاز شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌ها مشغول به فعالیت شدند و امروز مدیریت روستا‌ها را بر عهده دارند.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس ادامه داد: اقدامات انجام شده در زمینه اشتغال و کارآفرینی، همکاری با سایر دستگاه‌ها و جذب اعتبارات گردشگری و بوم‌گردی از شاخص‌های مد نظر در ارزیابی عملکرد دهیاران و انتخاب دهیاران نمونه بوده است.
گفتنی است، این مراسم ۱۴ تیرماه امسال برگزار و ۵ دهیار نمونه استان فارس معرفی می‌شوند.
انتهای پیام/ت

اصلاح اعتبارات روستایی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار