برگزاری دوره‌های آموزشی مقدماتی و پیشرفته صنایع دستی در اصفهان

مسئول آموزش اتحادیه صنایع دستی گفت:اتحادیه صنایع دستی دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف،برای افراد علاقه‌مند در رده‌های سنی مختلف برگزار می کند.

محمدناطق پور در مورد برگزاری دوره‌های آموزش صنایع دستی  در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اظهار کرد:در این آموزشگاه افراد صنفی و شاغل در این حوزه برای افزایش کسب مهارت وارتقای شغلی آموزش می بینند.

وی در مورد افراد علاقه‌مند به این عرصه و ورود به شغل صنایع دستی ابراز کرد: دوره‌های مقدماتی،پیشرفته در تمامی زمینه ها برای نوآموزان با اساتید برجسته دایر است.

مسئول آموزش اتحادیه صنایع دستی با اشاره به استقبال نوآموزان از رشته‌های مختلف تصریح کرد:از بین رشته‌های مختلف صنایع دستی،آموزش قلم زنی،خاتم سازی،مینا کاری و همچنین ترمه دوزی وسوزن دوزی در بین بانوان با استقبال بیشتری روبه رو بوده است.

ناطق پور با بیان اینکه حرفه صنایع دستی رونق زیادی یافته است وزمینه اشتغالزایی را برای جوانان و نوجوانان فراهم کرده است، گفت:نوجوانان 12 تا 15 سال و جوانان بالای 20 سال،بیشترین افراد متقاضی برای آموزش صنایع دستی بوده اند؛البته افراد میانسال در رنج سنی 40 تا 50 سال نیز مراجعه کننده داشته ایم.

وی با اشاره به تضمین آینده شغلی در این حرفه بیان کرد:نوآموزان و نوجوانان  علاقه مند به صنایع دستی با آموزش در کنار اساتید، این حرفه را در حکم استاد و شاگردی به خوبی آموزش می بینند و در آینده ای نزدیک خود این افراد به طور حرفه ای می توانند در این حرفه مشغول به کار شوند.

ناطق پور در پایان با اشاره به امتیاز بزرگ آموزشگاه خاطر نشان کرد:ساختار این اتحادیه و افراد فعال درآن،همگی ازاساتید ممتاز صنایع دستی است که هر کدام در هنری سرآمد هستند و رویکرد ما بر آموزش هنرجویان و اشتغال زایی است.

انتهای پیام /س

دوره های آموزش صنایع دستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.