تمجید فدراسیون جهانی وزنه برداری از بهداد سلیمی

فدراسیون جهانی وزنه برداری (IWF) پیش از مسابقات قهرمانی جوانان جهان در ازبکستان در یک ابتکار جالب توجه به معرفی ستاره های وزنه برداری امروز جهان پرداخت.

گزارش (IWF) از آغاز موفقیت های بهداد سلیمی و لاشا تالاخادزه در جوانان جهانبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون جهانی وزنه برداری (IWF) پیش از مسابقات قهرمانی جوانان جهان در ازبکستان در یک ابتکار جالب توجه به معرفی ستاره های وزنه برداری امروز جهان پرداخت که توانسته اند در مسابقات قهرمانی جوانان جهان ضمن کسب موفقیت به مدال هم برسند.

در همین راستا بهداد سلیمی وزنه بردار فوق سنگین ایران یکی از چهره هایی است که فدراسیون جهانی در این گزارش به آن اشاره نموده است.

 فدراسیون جهانی (IWF) نوشت: سلیمی تنها 28 سال دارد اما توانست در المپیک 2012 لندن قهرمان شود و در کنار آن دو قهرمانی جهان، دو قهرمانی بازی های آسیایی، و سه قهرمانی آسیا را در طول دوران کاری پر زرق و برق خود به دست آورده است. با این حال اولین پیروزی بزرگ او در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در سال 2009 و دربخارست رومانی بوده است.هر چند که او در مسابقات قهرمانی جوانان جهان 2008 هم صاحب مدال برنز شد.

ضمنا در این گزارش به موفقیت های لاشا تالاخادزه قهرمان فوق سنگین وزن المپیک ریو و یوسن لوپز کلمبیایی هم اشاره شده است.

بیشتر بخوانید:

اعلام اوزان جدید وزنه برداری مردان و زنان برای رقابت‌های جهانی

نامه کنفدراسیون وزنه برداری آسیا به IWF برای افزایش سهمیه المپیک ایران

انتهای پیام/

تعریف و تمجید فدراسیون جهانی وزنه برداری از بهداد سلیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار