تجلیل از هفت صنعتگر و معدن کار خراسان شمالی

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن از هفت صنعتگر و معدن کار برتر استان تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛  محمد صمدی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن در خراسان شمالی با قدردانی از هفت صنعتگر و معدن کار برتر استان گفت: این واحد‌ها از بین ۴۰۰ واحد استان و به انتخاب انجمن‌های صنعت و معدن استان برگزیده شدند.

وی با بیان این که هم اکنون تجار استان با ۳۰ کشور جهان رفت و آمد تجاری دارند . گفت: صادرات این استان سال ۹۶ نسبت به سال ماقبل آن ۸۰ درصد رشد یافت.

صمدی اظهار کرد: صنعت ، نیروی محرکه اقتصاد کشور است شتاب بخشیدن به رشد آن می‌تواند درآمد ملی را به شدت افزایش و کمبود‌ها را جبران کند و حتی بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی فعلی را برطرف نماید.

وی برگزاری بیش از ۴۵ دوره آموزشی، کسب رتبه اول حوزه آموزش در بین اتاق‌های سراسر کشور ، کسب رتبه پنجم شورای گفتگوی استان در بین اتاق‌های سراسر کشور، اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری از کشور‌های ترکیه ، ترکمنستان ، تاجیکستان ، آلمان ، هلند ، افغانستان ، عراق را از فعالیت‌های اتاق در سال گذشته عنوان کرد.

انتهای پیام / ب 

رشد ۸۰ درصدی صادرات خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.