مربی تیم ملی فوتبال امید گفت: به مردم قول می‌دهیم که مقابل تیم عربستان پیروز باشیم و همه توان خود را برای پیروزی در این بازی می‌گذاریم.

شاهرودی: قول می‌دهیم که برابر تیم عربستان پیروز باشیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا شاهرودی درباره وضعیت تیم ملی امید در آستانه بازی های آسیایی اظهار کرد: در دوران بدنسازی هستیم و بازیکنان  انگیزه زیادی دارند و به آنها اعتقاد داشتیم که دعوتشان کردیم و باید بیشتر کار کنیم تا آماده بازی های آسیایی شویم.  ملی پوشان باید تاکنیک های مدنظر کادر فنی را به خوبی در زمین مسابقه اجرا کنند و در بازی دوستانه هم به آنها گوشزد کردیم که نباید شکست بخورند حتی در زمین خاکی هم نباید ببازیم. اول رفاقت و بعد بحث تاکنیکی و فوتبالی برای ما مهم است. 

او درباره اینکه تیم ملی فوتبال در هر رده ای که با تیم ملی عربستان بازی می کند همه انتظار برد برابر عربستانی ها را دارند، گفت: نتیجه بازی قابل پیش بینی نیست. البته تلاش خود را می کنیم  و به مردم قول می دهیم که مقابل تیم عربستان پیروز باشیم و تمام توان خود را می گذاریم و امیدواریم مردم هم حمایت کنند.  

بازیکنان  محکم بازی کنند دچار مصدومیت نمی شوند 

شاهرودی درباره اینکه برخوردها در بازی با تیم بادران زیاد بود و نگرانی بابت مصدومیت بازیکنان تیم ملی امید ندارید، گفت: تجربه چنین بازی هایی را دارم زمانی که بازیکنان شل بازی کنند و زیاد بر توپهای حریف فشار نیاورند احتمال  مصدومیتشان زیاد است اما اگر محکم بازی کنند دچار آسیب دیدگی نمی شوند و این موضوعات را به آنها گوشزد کردیم و خیلی خوب توانستند در این بازی بجنگند و پیروز این دیدار باشند. 

امیری و بیرانوند معرفت به خرج بدهند در پرسپولیس بمانند 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی برخی از بازیکنان این تیم با وجود محرومیت نقل و انتقالاتی گفت: زمانی که بازیکنان مدعی هستند پیراهن و هواداران پرسپولیس را دوست داریم باید معرفت به خرج بدهند و تا نیم فصل اول در پرسپولیس بمانند و بعد از پایان محرومیت از تیم جدا شوند. البته برخی از بازیکنان می گویند شانس یک بار در خانه مان را می زند اما اگر تیمی خواهان آنها باشد در نیم فصل دوم هم می تواند بازیکنان را جذب کند. امیری و بیرانوند هم بازیکنان کلیدی پرسپولیس هستند و آنها باید معرفت به خرج بدهند و در این تیم بمانند. 

شاهرودی درباره اینکه کی روش بدون قرارداد بستن ایران را ترک کرد، بیان کرد: به هر حال باید دید سیاست فدراسیون فوتبال به چه صورت است و آنها قصد دارند چطور با کی روش برخورد کنند.

مسئولان باید سیاستی به خرج بدهند و کی روش را حفظ کنند 

مربی تیم ملی امید درباره  بهترین گزینه جانشینی کی روش برای جام ملتهای آسیا تصریح کرد: به هر حال باید ببینیم قرارداد کی روش به چه صورتی است و  مسئولان فدراسیون فوتبال باید سیاستی به خرج بدهند تا این مربی را حفظ کنند چرا که کی روش با نحوه بازی بازیکنان آشناست و باید تا جام ملتهای آسیا هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد . اگر بخواهیم مربی جدیدی برای تیم ملی بیاوریم یک مقدار زمان بر است تا با شرایط تیم ملی آشنا شود. 

او در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی فوتبال به جام جهانی صعود می کند  اما هیچ زمانی نتوانستیم به مرحله بعدی راه یابیم. به هر حال توقع از تیم ملی زیاد است و همه می گویند ما باید قهرمان آسیا شویم و فضا را برای سرمربی و بازیکنان تیم ملی تنگ تر می کنند. 

بیشتر بخوانیم: 

بختیاری زاده: شناخت بازیکنان تیم ملی امید هدف اصلی مان است

کرانچار: حضور در گروه سخت، انگیزه زیادی برای بازیکنان است

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار