کرانچار: حضور در گروه سخت، انگیزه زیادی برای بازیکنان است/ انتقادی به کی روش ندارم

سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: در گروه دشواری قرار داریم، اما این موضوع باعث افزایش انگیزه بازیکنان می‌شود.

کرانچار سرمربی تیم ملی فوتبال امید در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: در رقابت های آسیایی جاکارتا در گروه دشواری قرار داریم اما این موضوع باعث افزایش انگیزه بازیکنان می شود و با آنالیزی که روی تیم های حاصر در این گروه انجام می دهیم به طور حتم برابر هر سه تیم بازی خوبی را ارائه می کنیم.

او ادامه داد: با باشگاه تراکتورسازی و دیگر باشگاه ها همکاری کردیم اما امیدواریم که بتوانیم آنها را متقاعد کنیم و در روزهایی که فیفا دی نیست هم بتوانیم از حضور بازیکنان استفاده کنیم. نورافکن و شکاری هم به تیم ملی اضافه خواهند شد و با ترکیبی منسجم به جاکارتا می رویم.

او در مورد عملکرد کی روش و شاگردانش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: به نظرم اگر مانند ۲۰ دقیقه آخر دیدار برابر پرتغال بازی می کردند و شانس همراه تیم بود می توانستند به مرحله بعدی صعود کنند. انتقادی به کی روش و تیم ملی ندارم و مانند همه از دیدن بازی خوب تیم ملی لذت بردم و معتقدم بازی بهتری نسبت به برزیل ارائه کردند و در آینده تیم ملی می تواند جزو ۲۰ تیم برتر فیفا باشد.

سرمربی تیم ملی امید در ادامه درباره دیدارهای تدارکاتی تیم عنوان کرد: از اویل مرداد رقابت های تدارکاتی بین المللی خواهیم داشت و پیش از آن با تیم های داخلی بازی می کنیم تا بازیکنان به آمادگی و انسجام لازم برسند.

بیشتر بخوانیم: 

استیلی: از حیثت فوتبال ایران دفاع می‌کنیم

پیروزی تیم ملی امید مقابل بادران با دبل مهاجم پرسپولیس

کرانچار در پایان خاطر نشان کرد: در بازی امروز مواردی که مد نظرم بود را بازیکنان تواتستند در زمین پیاده کنند.روزهای خوبی را در پیش داریم و به طور حتم با تیم منسجم راهی جاکارتا می شویم.

انتهای پیام/

اظهارات کرانچار درباره تیم ملی فوتبال امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار