پیام تسلیت آیت الله سلیمانی نماینده مقام معظم رهبری

در پی حادثه تلخ و ددمنشانه تروریستی مزدوران استکبار در مراسم رژه نیرو‌های مسلح اهواز حضرت آیت الله سلیمانی نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان پیام تسلیتی به خطاب به مقام معظم رهبری صادر نمودند.

پیام تسلیت آیت الله سلیمانی نماینده مقام معظم رهبریبه گزارش خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، در پی حادثه تلخ و ددمنشانه تروریستی مزدوران استکبار در مراسم رژه نیرو‌های مسلح اهواز حضرت آیت الله سلیمانی نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان پیام تسلیتی به خطاب به مقام معظم رهبری صادر نمودند.

متن کامل پیام آیت الله سلیمانی به شرح ذیل می‌باشد.

محضر مبارک، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه‌ای «مد ظله الوارف علی رؤوس المسلمین»
سلام الله علیکم و رحمته و برکاته
بعد التحیات و السلام

در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان (علیه السلام) و در روز نخست هفته‌ی دفاع مقدس و پس ازبرگزاری مراسم عاشورای حسینی که کام مردم شریف ایران به شهد ولایت، شیرین و دل پاکشان به مصائب آل اللّه (علیهم السلام) جریحه دار بود فاجعه‌ی غم انگیزی از سوی جریان تروریستی تکفیری در جایگاه رژه‌ی نیرو‌های مسلح اهواز رخ داد که همه‌ی ما را متأثر ساخت. اینجانب از سوی مردم گرامی این استان اعم از تشیع و تسنن این حادثه‌ی تلخ را به محضر شریف حضرت عالی تسلیت عرض نموده و این نوع حرکت ددمنشانه‌ی مزدوران استکبار را به شدّت محکوم می‌نمایم.

انتهای پیام/پ

حمله تروریستی در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار