پیام تسلیت نماینده، ولی فقیه و استاندار آذربایجان غربی در پی حادثه تروریستی اهواز

نماینده، ولی فقیه و استاندار آذربایجان غربی در پیام های جداگانه شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در پیامی شهادت و جراحت جمعی از هموطنان استان خوزستان در عملیات تروریستی اخیر توسط مزدوران وطن فروش داخلی را به خانواده داغدار شهداء و مجروحان این حادثه تسلیت گفت.

پیام تسلیت نماینده، ولی فقیه و استاندار آذربایجان غربی در پی حادثه تروریستی اهواز

متن پیام نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه به شرح ذیل می‌باشد:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

دوباره دست خناثان عالم از آستین مزدوران وطن فروشی که سرسپردگی آن‌ها به استکبار بر کسی پوشیده نیست بیرون آمده و مردم استان خوزستان را که هشت سال در دوران دفاع مقدس از کیان کشور اسلامی دفاع کرده بودند را داغدار کرد. زهی خیال باطل مردم ایران هر قدر شکسته شوند تیزتر می‌شوند.

سردمداران کاخ سفید و دولت‌های دست نشانده‌ی آنان در منطقه متوهمانه خیال می‌کنند با پروژه ناامن سازی و تحریم‌های شدید می‌توانند ملت مقاوم و سلحشور ایران را به زانو در آورند ولی خوابشان آشفته خواهد شد.

پیروزی جبهه مقاومت در عرصه‌های میدانی عراق، لبنان، سوریه و یمن، جبهه عبری - عربی - غربی را بر آن داشته تا تمام تلاش خود را بکار ببرند تا بلکه از اقتدار جبهه مقاومت بکاهند.

آنان با تاسیس، تجهیز و تقویت گروهک‌های تروریستی نظیر الاحوازیه، دموکرات، کومله و در برخی مواقع تکفیری‌های ملحد بانی و مقصر اصلی خون‌های ریخته شده هستند.

لیک با هشیاری ملت ایران و هدایت‌های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب مدظله العالی دوباره تیر دشمنان به سنگ خورده و روسیاهی برای آنان و اربابانشان خواهد ماند.

اینجانب ضمن محکومیت حادثه تروریستی مذکور شهادت و جراحت عده‌ای از هموطنان عزیز خوزستانی را تسلیت گفته و برای خانواده داغداران صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سید مهدی قریشی

همچنین محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در پی حادثه تروریستی اهواز پیامی صادر کرد.

پیام تسلیت نماینده، ولی فقیه و استاندار آذربایجان غربی در پی حادثه تروریستی اهواز

متن کامل پیام استاندار آذربایجان غربی به شرح زیر است:

در اولین روز از هفته دفاع مقدس در کربلای ایران‌زمین "خوزستان سرافراز"، بار دیگر دستان خبیث ترور و خشونت از آستین بدخواهان وطن به‌در آمد و تعداد زیادی از حافظان وطن و مردم بی‌گناه و مظلوم را به خاک و خون کشید.

مزدوران، تفرقه انگیزان و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنان باید بدانند که پهنه ایران عزیز مهد دلیرمردان و شیر زنانی است که در تاریخ سراسر شجاعت و ایثار خود، هیچ‌گاه ذره‌ای تهدید علیه کیان و ملیت خود را برنتافته و در این مسیر گران‌بها، شهادت را فیض عظیم و رستگاری جاودانی دانسته و دوباره به جهانیان ثابت خواهند کرد که این حمله وقیحانه، منجر به اتحاد و انسجام هرچه بیشتر آحاد ملت شریف ایران شده و کوچک‌ترین خللی در اراده آهنین این ملت بزرگ ایجاد نخواهد کرد.

اینجانب به نمایندگی از مردم همیشه درصحنه و شهیدپرور استان آذربایجان‌غربی، ضمن محکوم نمودن این اقدام کور تروریستی، شهادت شماری از نیرو‌های مسلح جان‌برکف و مردم عزیز اهواز را به پیشگاه ملت شریف ایران و مردم قهرمان خوزستان، صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای مجروحان شفای عاجل از درگاه باری‌تعالی مسئلت دارم.

محمدمهدی شهریاری- استاندار آذربایجان غربی

انتهای پیام/م

پیام تسلیت امام جمعه ارومیه و استاندار آذربایجان غربی

 

 

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.